2795
Sök

Mercedes träff nu i helgen (12:e maj)

112 Inlägg
9 maj 2012
Trådstartare
Hej! Det anordnas mercedes träff nu i helgen i Hedemora. För mer info gå in på http://www.mbspringmeet.se/springmeet.html. Varmt välkomna alla som har Mercedes till träffen för att umgås med likasinnade. Mvh Pasi
Senast redigerat av mercedespasi (9 maj 2012)

535 Inlägg
9 maj 2012
Jag har varit på träffen de två senaste åren och planerade att åka det här året också men fick nyligen veta att jag var tvungen att jobba över den helgen. Riktigt tråkigt sad

168 Inlägg
9 maj 2012
aha_100 skrev:
Jag har varit på träffen de två senaste åren och planerade att åka det här året också men fick nyligen veta att jag var tvungen att jobba över den helgen. Riktigt tråkigt sad

Tråkigt att du inte kan! Jag som tänkte bjuda dig på en tur i lille kompressorn sad sad

Folk med hjärna, kör bil med stjärna
50 Inlägg
168 Inlägg
10 maj 2012
ogge89 skrev:
Tänkte åka å kika om vädret blir bra , men törs man komma med en lite golf mk1a ? tongue smile

Ja det gör du men du får inte åka in med den på utställningen wink

644 Inlägg
11 maj 2012
JonasHaglund skrev:
ogge89 skrev:
Tänkte åka å kika om vädret blir bra , men törs man komma med en lite golf mk1a ? tongue smile

Nej självklart inte, kommer bara för å kika smile

168 Inlägg
11 maj 2012
ogge89 skrev:
JonasHaglund skrev:
ogge89 skrev:

Nej självklart inte, kommer bara för å kika smile

Det får du mer än gärna göra cool

535 Inlägg
11 maj 2012
JonasHaglund skrev:
Tråkigt att du inte kan! Jag som tänkte bjuda dig på en tur i lille kompressorn sad sad

jaa fan men vi får ut å glida nån kväll sen tongue

Farsan ringde och fråga om han fick låna amgn och åka på träffen med lillsyrran. Han va inte säker på det men lutade åt att åka dit iaf:)

Så bli inte förvirrad när / om du ser min bil wink

168 Inlägg
11 maj 2012
aha_100 skrev:
JonasHaglund skrev:

jaa fan men vi får ut å glida nån kväll sen tongue

Farsan ringde och fråga om han fick låna amgn och åka på träffen med lillsyrran. Han va inte säker på det men lutade åt att åka dit iaf:)

Så bli inte förvirrad när / om du ser min bil wink

Får hålla ögonen öppna efter den då smile

Sök