Du får vara mer specifik.
Vad får dig att tro att du måste renovera motorn på en produktionsbil var 10:e mil?
Vad en Skyline dricker kan bero på mycket. En 700hks singelturbo 2.8 stroker med rätt mapp kan dricka mindre än en 600hks 2530 med original motor. Då tänker jag på GTR men samma sak gäller GT25T.
Med lite lätta modifikationer och Apexi PFC så borde den dricka mellan 1.0 och 1.2. Med rätt mapp.
Men man tänker inte på förbrukningen när man går efter en sex cylindrig, turboladdad, japansk sportbil från 90 talet.
R33 GT25T, är en riktigt bra bil. Den är pålitligt och har mycket potential för olika modifikationer. Om du sedan väljer att gå och leta efter en Skyline så kan vi gå igenom allt man ska titta på när man köper bilen. Dock så verkar du inte seriös och informationen finns på forumet eftersom både jag och andra har gett flera utförliga svar på frågor om Skyline.
Du hittar mer information om du söker, tror de flesta kunniga skiter i att svara på frågor som de svarat på flera gånger innan. Själv så suckade jag när jag läste ditt inlägg men jag bestämde mig ändå för att försöka hjälpa till.
"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti