Har rätt lugnt med jobb nu så ska ta o göra ett ryck. Flyttat ut polarns bil som stått ivägen o börjat montera ihop engelska hjulet.
Köpt lite mdf o plyfa. Ska bygga en jigg i trä för bakskärmarna så båda blir exakt lika. Ska kapa bort skärmen jag påbörjat på ena sidan o börja om från scratch.
Den orörda skärmen ska kapas bort o får utgå från den. Sen fönstren ur dörrna ska bort o sen kapa bort yttre plåten på dörrarna tänkte dom också ska få en breddning när man ändå är igång.
Mycket häftigt bygge, frågar du mig så kommer det goaste motorljudet från RB26orna tror du fortfarande att du hinner i tid till Elmia?
Det har du helt rätt i nej elmia kan jag nog tok glömma har fortfarande lite dyra saker som ska köpas in så till drifting säsongen startar så är jag nöjd. Får bli o rulla supra till elmia.
Mycket häftigt bygge, frågar du mig så kommer det goaste motorljudet från RB26orna tror du fortfarande att du hinner i tid till Elmia?
Det har du helt rätt i nej elmia kan jag nog tok glömma har fortfarande lite dyra saker som ska köpas in så till drifting säsongen startar så är jag nöjd. Får bli o rulla supra till elmia.
Hehe att ha en supra som reserv är ju heller inte helt fel då kanske man ser dig snurra runt på någon parkering då
Hehe att ha en supra som reserv är ju heller inte helt fel då kanske man ser dig snurra runt på någon parkering då
hehe nej det är ganska nice. Det kommer du garranterat göra
Igår anlände jag o Dr brun från brun racing i garaget vid 22:00 och åkte hem vid 04:00 då hängde motorn på plats. Nästa steg blir o korta kardan och bygga motor fästen sen sitter rb26:an på plats.