Tjena allihopa! Nu är det så att jag skulle vara intresserad av denna bilstereo -------> http://www.jvc.se/product.php?id=KD-G72 … tid=100108 Jag tänkte bara fråga om ni har några erfarenheter om just denna modell eller om JVC:s huvudenheter i överlag. Om deras grejjer är prisvärda och bra kvalité osv.
Jag har JVC, dock inte en sån, men jag är helnöjd ändå.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Jag köpte en stereo för 1800:- den gick sönder efter 3 månader... så om jag har tur och får pengarna tillbaka ska jag ha en JVC!!! alla som haft JVC eller har är supernöjda... Köp den!!! JVC e kvalité
Jag köpte en stereo för 1800:- den gick sönder efter 3 månader... så om jag har tur och får pengarna tillbaka ska jag ha en JVC!!! alla som haft JVC eller har är supernöjda... Köp den!!! JVC e kvalité
Okay verkar ju som JVC gör bra grejjer när redan så här många har varit nöjda med dem....annars vilken stereo gick sönder för dig redan efter 3 månader?