2956
Sök

Turbo projekt!

28 Inlägg
2 september 2012
Trådstartare
Tjena grubbz o fliczz!
Jag har haft tanken på att starta ett projekt, men jag vill ha lite förslag på bilar som är värda att lägga ner pengar på, alltså jag vill ha en orginal motor som klarar av det mesta turbo trycken osv, de vanligaste kjolpaketen är det någon som har sig några ideer är det bara att svara på tråden smile

Bilentusiast
268 Inlägg
2 september 2012
iceford skrev:
Tjena grubbz o fliczz!
Jag har haft tanken på att starta ett projekt, men jag vill ha lite förslag på bilar som är värda att lägga ner pengar på, alltså jag vill ha en orginal motor som klarar av det mesta turbo trycken osv, de vanligaste kjolpaketen är det någon som har sig några ideer är det bara att svara på tråden smile

Du har ju sierran. Dom är ju poppis att bygga turbo-motor i. Och verkar ju hålla också smile

28 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
Jo jag vet, men den är lite gammal, det är en sierra med doch motor vet inte vilken turbo som passar till den :p

716 Inlägg
3 september 2012
Supra, finns gott om sånna projekt och byggen med turbo. Annars Mx5 liten å rapp, med en turbokonvert kan tänka mig att den blir en raket?

7 275 Inlägg
3 september 2012
Du kan göra vad du vill med alla bilar bara du vet vad du gör.

28 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
En mx5! De kanske kan bli något en supra är lite för mycket pengar för mig änså länge

675 Inlägg
3 september 2012
Bilen som är svarar bäst på turbo för pengarna är ju helt klart en BMW 525/325 med M50B25. Eller varför inte trycka i en M50 Turbo i sierran? smile

Ubåtsingenjör
7 317 Inlägg
3 september 2012
skriv vilken budget du har smile

antingen så bygger på på sierran, eller kanske en e30 med m50b25 ?

Sök