4233
Sök

Foilera bil (Östegötland?)

243 Inlägg
12 september 2012
Trådstartare
Någon som vet något företag som foilerar hel bil i Östergötlands trakterna?
Vet någon även vad man kan tänkas behöva lägga ut för att få hela bilen foilerad?

Kolfiber look över hela bilen kanske blir för mycket eller? men vill ändå ha bilen stå ut lite, det är en Saab 9-3, inget jag tänkt lägga ut en förmögenhet på men ändå montera ljud för en 10-15k, kanske foilera om priset är rätt ev lackera då jag även tänkt sätta på lite nya kjolar.

OUTLAW1
12 september 2012
äkna med ca 15-19K för helfoliering..

126 Inlägg
12 september 2012
Jag fick ett prisförslag på 10000:- matt vit på en Mazda 6mps, svart då så klart! Jobb + material och det vart på en firma som sysslade med foliering

243 Inlägg
12 september 2012
Trådstartare
Mackibubba vad var namnet på företaget? smile gör dom det och har referenser på tidigare lyckade foileringar är det ju värt att ta bilen dit och övernatta på hotell om det skulle ligga på andra sidan Sverige smile

Tunnelmaster
348 Inlägg
12 september 2012

Marcus Karlsson - Katrineholm
Ford Focus RS TimeAttack Projekt ---> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=310771

243 Inlägg
13 september 2012
Trådstartare
Ok gött, skrev till dom smile får se om dom erbjuder samma pris kanske det blir på att köra hela i kolfiber look xD eller ev mattsvart.

126 Inlägg
13 september 2012
http://www.zynaz.se/fordonsdekor_helfoliering.html
Det var denna firman jag var i kontakt med, kommer inte ihåg vad killen jag prata med heter, men ring och fråga vad dom ska ha vit och vid sidan om!

243 Inlägg
14 september 2012
Trådstartare
Har varit i kontakt med ett par olika firmor nu, fått pris besked på 15-20k beroende på bilen.
Men har nu bestämt mig för att inhandla en Aero och sälja vidare min SE, för att även få andra tillval såsom snyggare kjolar, mer kraft under huven osv för ett mindre pris än att jag skulle göra om nuvarande bil.

Men tackar för svar, och nu vet jag iallafall vad man får räkna med att ge om man vill foilera, kanske blir framöver sen ändå! skyddar ju dessutom bilens lack för ev märken och skador/stenskott med mera.

Sök