sådär ser bilen ut för tillfället
här har jag slipat bort rost och målat golvet
rostigt och buckligt och så kan det ju inte vara!
rost invändigt i bakluckan
både invändig och utvändig rost bortkapad
svetsat igen utifrån, har kapat ur plåten ifrån en baklucka på en volvo 245:a för att få det rundade samt nersänkt där regskylten ska sitta
svetsat ihop på insidan också
lagt igen ännu ett hål efter bortkapad rost, under vänsterbakskärm
har ni ikväll spacklat iordning förardörren!
Börjar likna nånting bakifrån nu iaf, arbeta vidare på det där så blir det nog finfint!
har skaffat störfångarhorn ifrån en 52:a chev som ja tror ja ska kapa till lite och sätta så som jag visar på bilden! Bra eller dåligt?!?
-----
tagit bort löstsittande spackel på taket, väldigt mkt spackel, det är upp till 2mm där det är som värst..
Här har jag börjat slipa ner litegrann på taket efter ja tagit bort allt som suttit löst..
Har även monterat in en saab v4 tank i bakluckan ovanför bakaxeln..
satt in kortspaklock och byggt om lite kardantunnel.. och sen ser man även 240i värmepaketet på plats men ej inkopplat än.
Här är bilen ifrån sidan, målat på med mattsvart som täckfärg över spacklet..
även köpt liggunderlag på biltema till ljuddämpning och isolering vart väldigt bra och få dit dom. sen blir det golvmatta över det och sen gummimattor.
har även slitit bort lite onödiga elkablar som går åt alla jävla håll som sitter ihop med sockerbitar... suck.
Här är en bild på högra sparklådan innan jag lagade den, kommer fler bilder någon annan dag
men nu har ni sett lite av vad jag har gjort iaf!