22 november 2012
Trådstartare
Eddy skrev:
TouchOfRed skrev:
Väcker denna öde tråd i hopp om att få svar, utan att behöva göra en ny tråd...
Jag har kollat runt lite på Ebay.de, reservdelar till BMW närmare bestämt. Tänkte bara kolla vad det kostar då jag troligen ska köpa en BMW.
Och reservdelarna verkar ju helt sanslöst billiga till BMW?? Eller är det bara jag som fått för mig att det är så sjukt billigt?
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Och hur är kvaliten på dom delarna, med tanke på att dom är så billiga
![smile](img/smilies/smile.png)
Kvaliteten är inget att oroa sig för
![smile](img/smilies/smile.png)
Det enda jag skulle akta mig för (men inte helt undvika) är turbos då de ofta är kina grejor. Min polare har byggt två skyline motorer med 700 och 1000 hästar vardera med främst delar från eBay. Det han inte köpte från eBay var annars Biltema, såsom bränslepump osv. och man blir förvånad av hur billigt han kommer undan. (och att det håller!)
Själv köpte jag nästan ett kit till min s13 med grenrör, downpipe, de-cat och catback rostfritt för 3200kr inkl frakt. Där snackar vi mycket för pengarna!
Ah, det var mest det jag oroade mig för eftersom det är så billigt
Det bästa av allt är ju att dom inte kan tulla eller ta moms eftersom det är inom EU?
Har lite svårt att förså tyska dock, och det går ju inte ändra språket. Mycket förstår man ju dock vad det betyder, t,ex 'Worlweit' eller vad det stod osv
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Senast redigerat av TouchOfRed (22 november 2012)