Snoogiloo skrev:
Antagligen kortslutning någonstans så att den går i protect läge.
Kontrollera alla anslutningar till högtalare etc så att dom inte ligger emot plåten.
Har kontrollerat men de fungerar ändå inte.
Köpte ett nytt ISO kablage, men samma problem kvarstod. Så jag beslutade mig för att klippa lös kablaget från orginal bandaren, och sätta fast i bilen, och sen skarva in kablarna i ISO kablaget. Så jag verkligen viste att det skulle vara rätt och även ordentligt fastkopplat. Men det gick inte nu heller. En kabel som inte går att koppla in i stereon då den ser avklippt ut från bilens kablage, den röda ovanför textrutan är en som kan kopplas ihop med en kabel som heter power antenna(blå)., är det något som måste vara ikopplat också ? Finns även en annan orange kabel som heter dashlight ?
på Bild 2 finns även ett kablage som hade en historia i inkopplingen av org bandaren då den var monterad nertill vid växelspaken, men ja trodde/tror att de bara var någon förlägning...någon som vet?
Jag blir galen, är det nån jävla stöldskydds skit som kopplat in sig ? Så jävla modern är ju inte en 245a från 88a känner jag...eller?
har lossat batteriet och kopplat in men samma skit...
Orginal kablage inkopplat i bilen, skarvat in i ISO kablaget.
bild 2, är detta något nån i känner igen?