Min Celica ska fixas till och bli lite häftigare. Jag har ingen aning om vad som händer i motorutrymmet, så där kommer förmodligen inte hända jättemycket inom den närmsta tiden utan det blir mer utvändig styling, det är iallafall... Visa mer
Inte mycket just nu. Jag har blivit student också, och nu flyttar jag och drar på mig en hyra för både mig och bilen på 7000 per månad... Blir tungt som student...
Fyfan, det va en saftig hyra. Vad ska du plugga till, e det i göteborg? Tråkigt men du får skaffa jobb som resten av studenterna som vill ha det bra haha
Fyfan, det va en saftig hyra. Vad ska du plugga till, e det i göteborg? Tråkigt men du får skaffa jobb som resten av studenterna som vill ha det bra haha
Jag har ju till skillnad från de flesta andra studenterna jobbat tidigare, så jag klarar mig egentligen. Men kan inte leva riktigt lika utsvävande som tidigare när jag kunnat göra i princip vad jag vill med hela lönen plus dricks...
Så jävla skönt att jag är klar nu till sommaren, så kan jag lägga lite mer pengar på nya bilen
Hahaha! Big like på den! Jag är sugen på att byta ut avgassystemet nu, i och med att någontin gått sönder som gör att bilen låter jävligt snabb, men samtidigt skramlar lite när man står på tomgång.
Angående avgassystem (har ju haft 3 olika till celican!) så kan jag säga att invidia avgaset inte passar bra, så att jag rekom. dig att svetsa en egen rostfri! Jag lovar dig, du kommer ej ångra dig, bäst i längden!
Angående avgassystem (har ju haft 3 olika till celican!) så kan jag säga att invidia avgaset inte passar bra, så att jag rekom. dig att svetsa en egen rostfri! Jag lovar dig, du kommer ej ångra dig, bäst i längden!
Svetsa eget... Jag har aldrig rört en svets i hela mitt liv, och jag tror inte att jag känner många som har heller.
Vad är det som e fel? Ska du ej tona rutorna whore!
Tona rutorna känns överkurs eftersom det bara är typ en bakruta... Dessutom gillar jag att se ut bakåt... Något låter lite väl mycket. Det är förmodligen ett litet hål någonstans i avgassystemet. Låter härligt gör det, men när man kommer upp i 110 låter det för mycket.