3965
Sök

IF försäkring med i Plus på tv. Har du IF se här.

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
22 januari 2013
it_mutt skrev:
matteeee skrev:
Pim_Pim skrev:
Nöjd med LF än så länge, dock så har ingen olycka varit framme än så man vet ju aldrig..

Vad tillförde detta tråden om du inte har någon erfarenhet? Alla som har IF och som inte råkat ut för något är säkert också jättenöjda....

Tillförde väl lika mycket som ditt inlägg, eller mitt, för trådens skull.

Nja, mitt berörde ju IF som tråden handlar om..?! Det gör varken Pim_Pims eller ditt.
Jag kan ta upp mina negativa erfarenheter av LF, och funderade lite på det, men tycker inte det heller hör hemma här. Därav ifrågasatte jag också som jag gjorde istället för att dra hela min historia.

/Mattias

4 Inlägg
22 januari 2013
För förhandlingen är nu över och vi kom inte överens så det blir huvudförhandling den 18 april 2013.
Måste dock påpeka en sak jag tyckte var väldigt roligt.
IFs ombud får frågan om vad han har att säga om att man kan komma in i bilen om man krossar rutan och trycker på knappen som finns inne i bilen som gör att alla dörrar låses upp, hans svar var nej jag vet inte men det spelar ingen roll för om man krossar rutan och lutar sig in för att trycka på knappen så räknas det som om man varit inne i bilen..  LOL och????? jag förstår inte??? Deras argument var ju att på grund av en lås spär som min bil har så ska det inte gå att komma in i bilen om man krossar rutan men det fanns skador inne i bilen, så för att nån ska ha gjort dom skadorna måste man antingen varit inne i bilen eller lutat sig in genom fönstret men det finner dom osannolikt då det finns risk att skära sig.

448 Inlägg
22 januari 2013
skrotnisse89 skrev:
Jag har hört gott om IF, är det inte dom som struntar i hur länge du har haft körkort?

Jag har iaf haft Folksam (portad därifrån, fråga inte varför för det vet jag inte..)

Nu har jag LF Värmland, och jag är riktigt nöjd med dom!
Dom bryr sig inte om hur länge man har bilen skriven på sig osv smile

folksam blir folk portade ifrån om dem behöver använda försäkringen.

Xzit

Pim_Pim
22 januari 2013
matteeee skrev:
it_mutt skrev:
matteeee skrev:

Vad tillförde detta tråden om du inte har någon erfarenhet? Alla som har IF och som inte råkat ut för något är säkert också jättenöjda....

Tillförde väl lika mycket som ditt inlägg, eller mitt, för trådens skull.

Nja, mitt berörde ju IF som tråden handlar om..?! Det gör varken Pim_Pims eller ditt.
Jag kan ta upp mina negativa erfarenheter av LF, och funderade lite på det, men tycker inte det heller hör hemma här. Därav ifrågasatte jag också som jag gjorde istället för att dra hela min historia.

Hahah ojdå.
Läste LF istället för IF, jag drar mig ur.

Sök