gemini78 skrev:
Exakt sådana speglar är det jag letar efter, har även sett att folk lyckats fästa dom där originalspegeln sitter, säkert med nån sorts adapterplatta.
Nu har jag ialf den stora 400 bakkofångaren hemma tack vare att jag fick köpa en sådan av Sigbritt här på Garaget, tackar så MKT jag är mkt nöjd!
![smile](img/smilies/smile.png)
Nu fattas det vindavvisare till takluckan, jalusin, sådana speglar som på bilden och även en uppsättning 16" fälgar vilket jag tycker är lagom stort på en Manta.
Kan tipsa om att någon kille lagt ut en annons med massa delar till Manta på Blocket nu.
Har kollat på Ronal turbo fälgar till bilen men dom verkar bara finnas i 15 tum...
Någon som är sugen på mina breda 15" "tyskstuk" fälgar som sitter på min bil och vill byta dom mot några andra så hör av er, nästan nya Nangkang däck på dom körda kanske 150-200mil.
Letar även efter original fjädrar till min bil för det sitter en riktig sänkningssats på den nu och det är helt omänskligt att köra med den ialf här uppe på våra vägar, såg att det fans på annons på Blocket men tänkte att dom kan ju vara hur mjuka som hellst när dom är begagnade.
OpelRobban skrev:
gemini78 skrev:
Ta gärna lite bilder på sakerna eller bilarna om dom ännu är hela och ska plockas grejer ifrån och sätt fast in bilderna i ditt fotoalbum så ser man lite vad du har för saker.
Vill även ha tag i såna där små cup speglar om någon vet var man får tag i sådana.
Hittade en till bra sida med Manta delar, bla kn filtersats komplett med allt som behövs, stabiliseringsstag till stötdämpartornen fram, samma stag mellan stötdämpartornen i bagageluckan, spacers för att ändra bultmönster mm mm på denna sida, det går att få till Engesk text på sidan.
http://www.fk-shop.de/
Bilder på bilarna finns i galleriet, Men om du söker något speciellt så har jag möjlighet att ta kort på allt
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Kan det vara så att cup speglarna som du säger är Engelmann speglarna som man fäster nere på dörren?
http://www.opelmania.net/images/ENGELMA … PEILIT.jpg