4084
Sök

Passar dessa coilovers kombi

1 122 Inlägg
23 maj 2013
det är åtminstone vad jag skulle gjort. Jämnför man med coilovers som jag har så går d sänka 85mm om ja inte har fel. har ca 4-5cm av gängorna fram sen går d inte ens köra.. redan slagit sönder tråget en gång. Men d är ju en goffe wink

Inte så lågt på nån av bilderna!
Senast redigerat av ValP2k (23 maj 2013)

gasa nu foer faen!

558 Inlägg
23 maj 2013
Trådstartare
hahah hade så lågt på en annan gammal bil, glömde man bort sig sköt man tråget så nej inte så lågt vill jag gå wink

Blir TOKIG på vad man ska köpa, allting verkar vara samma eller hålla ungefär samma standard för min budget. tror det blir G&M eller deras svarta Lip Tech för lite mjukare åkning? ska inte åka sten stumt, vissa verkar har varit nöjd med deras lip tech dämpare iaf. eller ska man köra på gula dämparna? :S kikat på chassit

1 122 Inlägg
23 maj 2013
mercaa skrev:
hahah hade så lågt på en annan gammal bil, glömde man bort sig sköt man tråget så nej inte så lågt vill jag gå wink

Blir TOKIG på vad man ska köpa, allting verkar vara samma eller hålla ungefär samma standard för min budget. tror det blir G&M eller deras svarta Lip Tech för lite mjukare åkning? ska inte åka sten stumt, vissa verkar har varit nöjd med deras lip tech dämpare iaf. eller ska man köra på gula dämparna? :S kikat på chassit

Farsan har haft lip tech på 2 passater.. svajigt även fast dom var nya med org fjädrar! självklart byttes allt runt om

gasa nu foer faen!

558 Inlägg
23 maj 2013
Trådstartare
Okej avstår dom då smile tror kanske blir dom gula då till att börja med, till slut ledsnar man väl och  får de investeras riktiga coils om man känner att man vill ha kvar den istället för å byta upp sig. Men ska försöka söka runt lite till å se om man inte kan få hem nånting från utlandet.

558 Inlägg
23 maj 2013
Trådstartare
Har ändrat mig, för 5000kr får jag ett par dämpare som kanske sviktar i kvaliteten och kommer bli besviken.

har funderat på som någon skrev tidigare coilovers från BC racing. dom tilltalar mig mer då man kan ställa in efter behov och förmodligen håller dom bra länge. så lika bra att punga  ut 3000kr till.

eller nu Ksport för 8000kr

Hur är styvheten på dessa? tänkte för körning i stan. efter dålig landsväg? hur klarar dom sig i sånna förhållanden?

någon som har nå åsikter ?
Senast redigerat av mercaa (24 maj 2013)

Sök