3711
Sök

Åkte på registreringsbesiktning vid flygande, vad gör jag?

Intresseklubben
673 Inlägg
25 juni 2013
Mack skrev:
it_mutt skrev:
Mack skrev:

Jaha?

Han ville ju bara visa att han hittat en stor bild på nätet smile wink

Aha..

Tror nog han mer glömde av att han satt på Garaget, och inte <förbjuden referens> som sysslar med sådana flapsbilder

/Mvh Andreas

1 140 Inlägg
27 juni 2013
Trådstartare
Va inne 08:30 med bilen på Dekra imorse för regbes och det första som händer är att den inte går upp på liften så han bad mig åka någon annanstans men efter lite tjöt så löste han det utanför verkstan och kollade BARA bredden, längden och ljuset så nu är den godkänd igen smile

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

German Engineering
9 083 Inlägg
27 juni 2013
Skönt att det ordnade sig med regbesiktningen, grattis smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

10 Inlägg
15 augusti 2013
Var glad att det gick så smidigt. Jag åkte in på regbes. pga att jag har stereo bak och fick 2.a på att jag inte hade bälten. Ringde bilprovningen boka enkel regbes. för att regga om den till 1 pas. kom hem med 5nya 2.or glad va.
Han upptäckte att vingen inte var orginal, stolarna inte var orginal ratten inte var orginal hjulen tog i hjulhusen. mm mm. åkte hem bygde om bilen till en tattarbil, åkte in med den sen till honom, han skratta hur bilen såg ut men den blev godkänd.

1 140 Inlägg
15 augusti 2013
Trådstartare
KarenK skrev:
Var glad att det gick så smidigt. Jag åkte in på regbes. pga att jag har stereo bak och fick 2.a på att jag inte hade bälten. Ringde bilprovningen boka enkel regbes. för att regga om den till 1 pas. kom hem med 5nya 2.or glad va.
Han upptäckte att vingen inte var orginal, stolarna inte var orginal ratten inte var orginal hjulen tog i hjulhusen. mm mm. åkte hem bygde om bilen till en tattarbil, åkte in med den sen till honom, han skratta hur bilen såg ut men den blev godkänd.

Aa det e jag glad för! Shit, sånt suger hmm

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!

Sök