2968
Sök

Lite problem med Pioneer AVH-X2500BT apps

583 Inlägg
21 februari 2013
Trådstartare
tjenare.

skaffa mig en Pioneer AVH-X2500BT
http://www.pioneerelectronics.com/StaticFiles/PUSA/Images/Product%20Images/Car/AVH-X2500BT_angle1.jpg
fungerar bra men skulle vilja få igång apps på den.
har hitta flera appar på google play för kunna ansluta mig till enheten men inte lyckas.
som jag fattar ska man kunna använda appradio på den mm men inget händer. kör dock ej usb.
med Appradio så kan man tydligen använda gps och så som skulle vara trevligt och ha. använder mig av en android mobil.

någon som har en Pioneer AVH-X2500BT och kör med apps?

länk appradio: https://play.google.com/store/apps/deta … bmNoZXIiXQ

8 Inlägg
9 juni 2013
Tja! Ja kör me apps fast me iPhone å de verkar funka som de ska! Dock har ja en annan fråga till dig, när ja bara har på steg 1 på tändningen så lyser skärmen starkt å fint! Sen när ja startar så dämpas ljuset avsevärt! Har du samma "problem"?

9 118 Inlägg
9 juni 2013
Har själv en USA importerad AVH-P6300BT, och i den om man ska använda apps så måste man ha Pandora appen. Den finns inte att tillgå på svenska appstore, men om du reggar dig på amerikanska appstore så ska du kunna ladda hem den.

Buse
16 Inlägg
19 juli 2013
Köpte mig en AVH-X2500BT idag och får inte heller igång apps, kör med iphone 5.
Går den att använda som GPS eller måste man köpa till nått dyrt skit?

Den är liten men smal.

8 Inlägg
13 augusti 2013
Jag har testat att ladda ner massa olika appar och dylikt, men har kikat runt på nätet och de verkar som om man måste köpa en adapter ungefär samma som för att kunna kolla DVD...

Buse
16 Inlägg
1 september 2013
Hur får man igång apps på den?

Den är liten men smal.

1 639 Inlägg
1 september 2013
Kör lillebror AVH-X1500DVD och får inte heller igång apps tongue Kör med iPhone 4S . Har tankat dom appar som telefonen finner kompatibla med stereon men det händer inte ett skit när man startar apparna tongue

Sök