Golf VR6 Rost Fix o Lite Trim.

Då var de dags att öppna projekt tråd på vr6:n. Kommer hända en del på den ROST fix o få den till original skick helt enkelt, lacka om den stuka till den o lite trim osv:)
  • 9 Följare
  • 8 990 Visningar
  • Projektet avslutat 12 januari 2014
Mitsubishi
22 november 2013 · 169 Inlägg

Hej garaget ikväll blir de riva ut inne tak sido dörrar och börja klä om lite i lite roliga färger:) kommer så klart bilder på de med:)
Ha de gott så länge:)

Mitsubishi
24 november 2013 · 169 Inlägg

Ja nu har man varit i garaget tills nu. Plockat ner sido inredning allt somär vitt osv och har kommit fram till att lacka allt istället för att byta tyg osv:) Älskar blått o mkt av detaljerna i bilen kommer bli blått o svart för att bryta lite på de hela:) Och bilen kommer me så klart få en ny färg:) 
Kanske blir ny färg på inredning me men just nu så känner jag bara flr o ha blåsmile kommer en bild på hur de kanse ut....ha de gott

ALmo
24 november 2013 · 249 Inlägg

Mitsubishi skrev:
Ja nu har man varit i garaget tills nu. Plockat ner sido inredning allt somär vitt osv och har kommit fram till att lacka allt istället för att byta tyg osv:) Älskar blått o mkt av detaljerna i bilen kommer bli blått o svart för att bryta lite på de hela:) Och bilen kommer me så klart få en ny färg:) 
Kanske blir ny färg på inredning me men just nu så känner jag bara flr o ha blåsmile kommer en bild på hur de kanse ut....ha de gott

Låter bra mannen! Ser fram emot att se hur det blir... Kör hårt! smile

Mitsubishi
24 november 2013 · 169 Inlägg

ALmo skrev:

Mitsubishi skrev:
Ja nu har man varit i garaget tills nu. Plockat ner sido inredning allt somär vitt osv och har kommit fram till att lacka allt istället för att byta tyg osv:) Älskar blått o mkt av detaljerna i bilen kommer bli blått o svart för att bryta lite på de hela:) Och bilen kommer me så klart få en ny färg:) 
Kanske blir ny färg på inredning me men just nu så känner jag bara flr o ha blåsmile kommer en bild på hur de kanse ut....ha de gott

Låter bra mannen! Ser fram emot att se hur det blir... Kör hårt! smile

Hade en djup snack igår med frugan, hon tog tag i mig o sa att hon ville bestäma om golfen för på bmw:n gjorde jag som jag ville:) Så vi kom fram till att jag bygger hon snackar:) så hon vill ha din färg kod på din bmw, den kan du skriva på PM till mig eller sms om du vill ge ut den?wink  Lovar hon har bra smak, de här kommer bli bra bara upp till mig nu:)  hehe

Mitsubishi
24 november 2013 · 169 Inlägg

Mitsubishi skrev:

ALmo skrev:

Mitsubishi skrev:
Ja nu har man varit i garaget tills nu. Plockat ner sido inredning allt somär vitt osv och har kommit fram till att lacka allt istället för att byta tyg osv:) Älskar blått o mkt av detaljerna i bilen kommer bli blått o svart för att bryta lite på de hela:) Och bilen kommer me så klart få en ny färg:) 
Kanske blir ny färg på inredning me men just nu så känner jag bara flr o ha blåsmile kommer en bild på hur de kanse ut....ha de gott

Låter bra mannen! Ser fram emot att se hur det blir... Kör hårt! smile

Hade en djup snack igår med frugan, hon tog tag i mig o sa att hon ville bestäma om golfen för på bmw:n gjorde jag som jag ville:) Så vi kom fram till att jag bygger hon snackar:) så hon vill ha din färg kod på din bmw, den kan du skriva på PM till mig eller sms om du vill ge ut den?wink  Lovar hon har bra smak, de här kommer bli bra bara upp till mig nu:)  hehe

Ett djupt snack sorry;)

Mitsubishi
30 november 2013 · 169 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/131/130406/130406-afa003b93693d9f943afdcc0d0e062ee_tn.jpg

Tja garaget idag har jag fixat lite med golfen så ja de gick bra men tog ej några bilder:) kommer hem innanför dörren o tjejen springer till dörren o säger att hon har köpt en bil till mig idag o den står i garaget o väntar på dig, jag går ditt o ser att denna fina bil stå mitt på golvet:) ja bil som bil:) den står ju på fyra hjul såsmile ha en trevlig helg

k2_
1 december 2013 · 301 Inlägg

Fan va cool porsche haha:D

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang