har en e36 coupé som jag ska ha lite ljud i. jag vill för det första kunna lyssna på musik med ett riktigt bra ljud. iom att jag lyssnar mycket hip hop så är ju en härlig bas också viktigt. inte ute efter att "spela mest Decibel vid korvkiosken"
så.. bilen är ju uppbyggd av 2 dörrar och stängt baksäte med hatthylla.. hur gör jag för att baslådan i skuffen ska få så bra ljud in i bilen som möjligt? vill inte att det ska ligga där i bak och dämpa och istället låta bakluckan låta
Har så tight budget som går. är ju som sagt inte ute efter värstingsaker så vad tycker ni att jag ska skaffa? vad ska jag dämpa? ska jag dämpa?
om jag säger såhär. jag kopplade i mina logitech z906 i bilen som är ett riktigt bra datorhögtalarsystem på 500w och jag hade en konverter på 300w och jag tyckte att det spelade bra
man kan inte använda några delar ifrån dem?
nä men skriv upp vad som jag skulle behöva så kan man ju dra en budget därifrån men kanske 4000-5000?
har rensat i bilen efter renovering. eller ja. det sitter ett par trasiga 5,25 nere vid fötterna och så har jag en helt okej stereo. ett par 6x9or i hatthyllan med som jag antar kan vara värt att ta bort