Jag har börjat gilla motorer sen 1år tillbaka. Och skruva och experimentera har jag alltid gillat. Så jag ska testa mig fram med styling och tuning med knappt någon kunskap om vad jag gör. Men det ska nog gå bra :)
Jag vill göra bilen mer personlig och hålla den i bra skick. Den är trots allt från 2004 och saker och ting blir trasigt och utnött.
Saker som kommer göras som jag vet just nu: *Byta till multimedia stereo (20/4) *Byta högtalare *Installera kamera fram *Installera kamera bak *Ljuddämpa *Led-belysning kupe
Även fler saker, men det lägger jag upp om några dagar
Precis så har jag tänkt dämpa min med senare.. Fast behövs det verkligen på S60n? Tycker inte dom låter så farligt invändigt ändå.. men, smak sak ju!
Kör hårt! Jag följer!
Redan nu så hör jag motorn mer än avgasröret, vilket var tvärtom innan. Så det gör rätt stor skillnad ändå. Vi får se hur slutresultatet blir om någon dag.
Satan i gatan vad krångligt kineserna har gjort beskrivningen! Läser lite forum och tror jag kunna lösa det rätt smidigt med Icelinken.
Blir bra det där! Svåraste är att hitta plats för fågelboet som blir av all kabel.. Nått att tänka på sen är att inte korsa kablarna från back/framkameran med kablarna från batteri till generator, ifall du råkar göra det blir det vågig bild på stereon..