Undrar lite vart man skall annonsera får att få bäst respons. Försöker nämligen sälja tjejens övningskörningsbil som jag själv har använt som vinterbil. Testade och annonsera på lite olika gratis annons sidor men kände att jag fick dålig respons. Har jag gjort nåt fel kanske eller skrivit nåt fel? Är priset för högt? Eller skall man helt enkelt betala och annonsera i blocket?
Undrar lite vart man skall annonsera får att få bäst respons. Försöker nämligen sälja tjejens övningskörningsbil som jag själv har använt som vinterbil. Testade och annonsera på lite olika gratis annons sidor men kände att jag fick dålig respons. Har jag gjort nåt fel kanske eller skrivit nåt fel? Är priset för högt? Eller skall man helt enkelt betala och annonsera i blocket?
Blocket är det klart bästa stället, men jag skulle inte vänta tills på söndag. Bättre på fredag eftermiddag, då har folk helgen framför sig och kan planera att åka och titta på en bil.
Annonserar man på en söndag är risken stor att det blir "vi kanske kommer nästa helg då (om det inte kommer upp något intressantare under veckan som gör att vi inte hittar din bil när vi kollar igenom annonserna igen på fredag innan vi börjar åka och titta på bilar till helgen)".