jag sitter och funderar på om man skulle kosta på bilen en strokad vevaxel ifrån timos motor, men dom har bara till b21 men om jag inte minns fel så passar den i b20?
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
Är det bara lös hyllsa i framkant på B21 veven så passar den!! har pratat med timos tidigare och dom har sådana vevaxlar som passar b20, till b230 stakar och vw kolvar.. Blir bra!!
Nu har det hänt en del men bilen, jag har byggt om bakljusena och flyttat in nr plåten och håller på att slipa det hela. Golvet i bagaget ska flyttas upp så det blir lite planare, där i ska det i med lackad aludurk som ska lackas i samma färg som bilen. Sen när vi kommer till motorn så har jag tittat på ett lustgassystem till min gammla b20 som kanske kan passas in kan även nämna att jag har fått upp ögonen för 4 link som man kanske skulle ta att trycka dit men får se hur mycket man hinner med och kan uppfylla
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
den lilla knappen ni ser vid nr plåten är till för att öppna bagaget
nice ! , du bör dock ha någon extra switch till bakluckan så den inte går att öppna när som helst, så ingen hittar knappen å tömmer de du har i bakluckan
nice ! , du bör dock ha någon extra switch till bakluckan så den inte går att öppna när som helst, så ingen hittar knappen å tömmer de du har i bakluckan
knappen är kopplad till tändningslåset så, det måste vara på för att öppna
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Jäkligt smart igentligen kanske lite krångligt om man nu måste in och måste starta bilen eller äre bara tändningsläget som behövs?
bara tändläge Jäkligt smart igentligen kanske lite krångligt om man nu måste in och måste starta bilen eller äre bara tändningsläget som behövs?