3760
Sök

-Wallabaja- BMW E30 323i Driftprojekt! Lack front och motorn är monterad.

Mitt e30 projekt som jag hoppas på kommer bli grymt!

26 560 Visningar
Uppdaterades senast 4 augusti 2012
KHRacing
3 augusti 2012
Hade du likadana motorkuddar ? Annars får du montera detta, funkar inte annars så som du har det

cool bil i övrigt.

48 Inlägg
4 augusti 2012
Trådstartare
KHRacing skrev:
Hade du likadana motorkuddar ? Annars får du montera detta, funkar inte annars så som du har det

cool bil i övrigt.

Likadana motorkuddar som vadå? Och vad är detta du syftar på? Och varför kan jag inte ha det sä?
Tack smile

KHRacing
4 augusti 2012
superphilip skrev:
KHRacing skrev:

cool bil i övrigt.

Likadana motorkuddar som vadå? Och vad är detta du syftar på? Och varför kan jag inte ha det sä?
Tack smile

Sorry, menar de vita hårda växellådskuddarna, du måste ha liknande moitorkuddar för att motor/låda skall funka i harmoni :-)

48 Inlägg
4 augusti 2012
Trådstartare
KHRacing skrev:
superphilip skrev:
KHRacing skrev:

cool bil i övrigt.

Tack smile

Sorry, menar de vita hårda växellådskuddarna, du måste ha liknande moitorkuddar för att motor/låda skall funka i harmoni :-)

Aha nu fatta jag:) självklart har jag det;)

725 Inlägg
15 december 2013
fan så gött det ser ut att bli big_smile är själv nybliven e30 ägare big_smile har även en bonus fråga! vart köpte du kolfiber filmen big_smile? är sugen på att trycka dit lite på backspeglarna big_smile
Senast redigerat av WobbzGurka (17 december 2013)

Tüsk / JDM
262 Inlägg
19 maj 2014
Intressant! Kommer följas! Har du egen plotter? Lust att trycka upp lite åt mig om jag fixar vector filer?

Sök