3588
Sök

Vide: mamma åker raggarbil

BASS GLAD
1 381 Inlägg
V8 de bästa som finns!
1 094 Inlägg
1 maj 2014
Jag tror nog hon är raggare innerst inne hon har bara inte insett det   lol

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil

47 Inlägg
2 maj 2014
Hehe definitivt så är hon raggare innerst inne. Men det ligger nog djupt tongue

Föredrar MoPar,GM och Ford
1 004 Inlägg
2 maj 2014
Kurisuchianu skrev:
Hehe definitivt så är hon raggare innerst inne. Men det ligger nog djupt tongue

Marianergravsdjupt i såna fall smile

"My drinkingteam has a racingproblem"

18 Inlägg
5 maj 2014
Haha skön kille! Som någon skrev innan, påminner mycket om min egen mor också, iallafall språket

47 Inlägg
13 maj 2014
Nu gick den ner från youtube tyvärr pga upphovsrättsanspråk.

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
14 maj 2014
Vafan så missar man denna!
Kan någon lägga upp den igen? big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

86 Inlägg
15 maj 2014
Varför är den borttagen överallt?! :-( Går det inte att ladda upp den så att bara dom med länk kan se? :-D kanske inte tas bort då. Vad vet jag :-)

Admin på VOLVOSofSWEDEN
Bor söder om Stockholm, kör en V70 -10

1 436 Inlägg
15 maj 2014
Fjompa skrev:
Varför är den borttagen överallt?! :-( Går det inte att ladda upp den så att bara dom med länk kan se? :-D kanske inte tas bort då. Vad vet jag :-)

Kanske för att han som äger filmen inte vill att den sprids? Troligen var det inte tänkt att den skulle bli så känd...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Örebro Racing Team
5 Inlägg
27 maj 2014
Tjena allihopa !

Min film från förra året ni talar om , den vart ganska populär på tre dagar, då hade den visats 66300 gånger på YT.

Dock så vart inte morsan så förtjust i kändiskapet och bad mig stänga ner filmen (måste ju tänka på arvet också)

En kul detalj med hela historien är att morsan gav mig GoPro kameran i födelsedagspresent , hon var också den första att se filmen om sig själv när jag redigerat den. smile

Varken jag eller hon trodde den skulle bli så populär !
Enligt henne själv är det första och sista gången hon åkte med i Dodgen.

Här är filmen som gav mig idén att filma morsan i bilen:  http://youtu.be/bpo8RDyOEWY

Ha det gott

Mvh  Levin

cool

Sök