24 augusti 2014
Trådstartare
Ja de kan man säga!
Nä dom skriver ju de men jag vet inte, har ju kört avfettning på mina och de verkar ju som sagt klara de än så länge. Ja kvaliteten känns helt okej, det enda som var negativt som ja kan nämna är att dippen är så tjock, att det hade tendens att täppa igen munstycket lite emellanåt!
UltseriuZ skrev:
Okej trist! Skönt att det ordnae sig till slut!
Jaha då kanske det funkar iaf. Var lite sugen att beställa därifrån men eftersom det inte tålde avfettning så avvakta jag. Dom har ju bra pris så då kanske man ska beställa lite trots allt
![smile](img/smilies/smile.png)
Är du nöjd med kvaliten på dippen?
Volvo67 skrev:
Sjodahl skrev:
Bytte du hela virvelspjället eller bara armen? Vad kostade det? Måste fixa mitt spjäll
Mitt spjäll va såpass kast att de tryckte ut olja, så blev tvungen att byta hela. Gick på cirka 6000:- att byta!
Men oftast går det väl att använda sig av reparationskittet så kolla det först!
antep skrev:
nu har jag beställt 2 burkar
![wink](img/smilies/wink.png)
Låter bra, får hålla koll på vad som händer med din nu då!
UltseriuZ skrev:
Hur kom det sig att partikelfiltret hade blivit tätt? Sen hade jag tänkt att beställa f'rg från mattsvart men enligt dom såtl inte deras dipp färg avfettning?! Har du testat att anväda det än på det du målat?
Anledningen till att filtret var igensatt var att en av tryckgivarna inte gav någon signal.
Jag har kört avfettning på mina speglar och de har inte blivit några missfärgningar ännu i alla fall, så det verkar nog vara lugnt!