2696
Sök

Lacka, färga skinn?

Enda RS6 optik i Sverige!!=)
329 Inlägg
25 februari 2015
Trådstartare
Finn det någon där ute som har lackat eller färgat skinn eller vet om det ens är möjligt? Någon som kan göra det? Vore guld om man fick tips och råd på om man måste lämna in det någonstans eller om man kan göra det själv hemma...

Hare gött så länge!

Four rings to rule them all
227 Inlägg
25 februari 2015
Vad har du fått för ide nu? smile

Avstängd
10 388 Inlägg
25 februari 2015
Erdem-1612 skrev:
Finn det någon där ute som har lackat eller färgat skinn eller vet om det ens är möjligt? Någon som kan göra det? Vore guld om man fick tips och råd på om man måste lämna in det någonstans eller om man kan göra det själv hemma...

Hare gött så länge!

Det går absolut.

Finns färdiga "kit" att köpa om det är en "standardfärg". Satt och läste en guide om det för inte allt för längesedan, ska se om jag kan hitta den igen smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

329 Inlägg
25 februari 2015
Trådstartare
it_mutt skrev:
Erdem-1612 skrev:

Hare gött så länge!

Det går absolut.

Finns färdiga "kit" att köpa om det är en "standardfärg". Satt och läste en guide om det för inte allt för längesedan, ska se om jag kan hitta den igen smile

Det vore fan bra. Svart ska det vara. Sen gör det inte så stor skillnad ifall nyansen inte skulle gå ihop med resten av svarta panelerna man har i bilen:-)

329 Inlägg
25 februari 2015
Trådstartare
BMW-318 skrev:

Lyckas jag inte sälja rattjäveln vill jag lacka den så att jag kan använda den istället:-)

Avstängd
10 388 Inlägg
25 februari 2015
Erdem-1612 skrev:
BMW-318 skrev:

Lyckas jag inte sälja rattjäveln vill jag lacka den så att jag kan använda den istället:-)

Finns färdiga "ratt-kit" på ebukten; slipa ner/rengöra, pensla/svampa/spraya (beroende på variant) och lägg på ett lager skyddande "lack" (inte som i klarlack till bilar givetvis...skulle nog bli slirigt under sommaren tongue ). Dessa kostar från någon/några hundringar och uppåt

Här har du en video att titta på under tiden; https://www.youtube.com/watch?v=WJShIYoISO0

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

716 Inlägg
25 februari 2015
http://www.colorglo.se/bilinredning/

Kolla med dom, du lämnar in, säger vad du vill ha så hämtar du ut någon dag senare smile

329 Inlägg
25 februari 2015
Trådstartare
Tack för era tips!

Sök