Okej . Säg så här du kör bilen 5 mil / dag plus minus 0 någon mil
100 kr i soppa kostnad
På helgerna lär du ju köra runt med polare så istället för att gratis åka så be dem sponsra med soppa eller om dina vänner ska till en fest så kör du för några hundra
Min plånbok var minimal och då körde jag en cheva van poängtera jag var arbetslös då och jag tankade den själv en gång på en hel sommar sen gjorde folk de åt mig istället för man var snäll o körde runt dom
Allt går bara man vill allt handlar om vad man prioriterar
Haha, så du hade kul och körde runt i din bil. Medan dina vänner betalade? Nice! Kanske är något att överväga xD
Ja berätta att ska ja köra så betalar ni soppa
Men det blir ju lite jobbigt om man ska till ica själv och resan dit kostar mer än vad du handlar för.
alukaross..jo slippa rost..men har man otur o bucklar bilen så är det kört^^ kostar skjortan att laga, man ska hitta folk som är duktiga på alubearbetning samt så ska försäkringsbolaget gå med att lämna in dom hos vissa..
alukaross..jo slippa rost..men har man otur o bucklar bilen så är det kört^^ kostar skjortan att laga, man ska hitta folk som är duktiga på alubearbetning samt så ska försäkringsbolaget gå med att lämna in dom hos vissa..