Min kusin skulle sälja sin corvette där, Auto Classica skulle få en viss % vid försäljning, men inte en krona om den inte va såld efter 3månader, kontrakt skrevs. 4 månader senare skicka min kusin mig att hämta bilen då han bor 10mil härifrån och hade inte möjlighet att göra de själv innan stängningsdags. Jag åkte dit, utan kontraktet, så en av försäljarna kom med ett kvitto och ett inbetalningskort på en summa för "hyra, förvaring" som det så fint stod. Efter vidare telefonkontakt (1 timmes samtal ) mellan kusin och ägaren själv kom han ut med nycklarna och tyckte inte att corvetten skulle visa sig inom området igen. Lugna puckar. Jag gick ut och inväntade en av försäljarna som skulle köra ut bilen till parkeringen, när han kom runt hörnan såg jag nästa bekymmer, inga nummerplåtar satt på, (borde juh inte vara något bekymmer, sånt har dom väll koll på) men icke. Ingen i hela bygget visste vart skyltarna fanns, dom letade i 2timmar, till slut kommer städerskan ut med skyltarna och förklara att hon hade sett dom ovanpå kaffebryggaren som står för allmän beskådan för 3 månader sen... Så min erfarenhet är, giriga, griniga och oproffsigt bemötande, MEN, kan dom tjäna en hacka bjuder dom gärna på kaffe med trevliga toner, händer det sen något så man behöver kontakta dom igen vill dom nästan ha betalt för koppen kaffe du redan fått...
Senast redigerat av nesum (18 april 2012)
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance