Ursäkta att jag väcker liv i den här tråden har lite problem med Biltema tändspolen den blåa oljekylda den visar 3.3 på multimetern bilen är svår standard med den och går illa sedan har jag den kromade tror den är från Biltema den också,,,,, om det är Biltemas så har den bort taget motstånd som sitter på den tändspolen när man köper dom nya
bilen starta lät med den och går med den kromade som visa 1.5
Är den blåa som visar 3.3 trasig den är helt ny och endast prov monterad (köpet den för och få liv i en reservdels bil) det var läge sedan jag köpet den torde det var något annat fel på tändningen när det inte vill fungera med den så den bilen har blivit stånden i ett par månader nu
En fråga till, Biltemas ej oljekylda tändspolen är den något att ha fundera på köpa en sådan för prova i en av mina Ford Sierraor
Har två st Ford Sierra 2.0i den ena har jag bara tage delare i från men den har en motor som har gått mindre en den jag använder dagligen så har försöket skärma liv i den, så fundera på köpa den torra tändspolen från Bilrema och prov köra den i den fungerade Forden och sedan flytta den fungerade gamla kromade till "reservdels bil" har inte bestämt mig för vad jag ska göra med den en efter som jag inte har inte tag så mycket delar från den en