Ja då har det tyvärr blivit ett avbrott i projektet då jag hjälpt en polare att bygga om hans cafe racer till en Tracker/Bobber med sidovagn.. All el ombyggd m,m och fixat till allt inför besiktning..
Men nu till helgen skall kjolpaketet monteras igen och projektet kommer att ta fart igen..
Nu så.., i helgen blev det massa gjort med bilen.. Tog med den ut till landet & fixade & trixade med folieringen Av stötfångare fram & bak. Hann med att koppla in DRL belysningen Och att tona bilen runt om.. Blev riktigt bra:) Fick även denna gång ta Frugan till hjälp med folieringen & toningen.
Angående fälgarna, lite sent nu förstås, men ändå. Jag försökte mig på detta för något år sen med Plastidip på mina Dotz till V50n. Dock var färgen för mörk så det syns knappt men vore kanske något då du verkar ha tillgång till mycket "rätt" saker.
Angående fälgarna, lite sent nu förstås, men ändå. Jag försökte mig på detta för något år sen med Plastidip på mina Dotz till V50n. Dock var färgen för mörk så det syns knappt men vore kanske något då du verkar ha tillgång till mycket "rätt" saker. https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ … 6353_o.jpg
Tack hyrbil:)
Snyggt.. Ja det kan vara värt att testa om inte annat..