Dags för nytt bygge med ett härligt samarbete med Kenwood och Bra Ljud i Bil! Sjukt kul bygge är målet, det kommer vara en del udda lösningar, men det är ett måste för att få in 24st 10" basar och en massa annat skoj! Följ... Visa mer
Ljudet inställt för tillfället, kan bli lite mer finslipning när man testat dema den en hel dag i lkpg Även fått bakrutorna omtonade så de är helt svarta o fina! Nu väntar man bara på att det ska bli lördag! Några fler som ska dit kanske?
Kom aldrig till träffen igår.... I förrgår kväll gick det hål på blocket så den pissade kylvatten. Antagligen tidigare ägare som vanvårdat den och kört utan glykol under längre tid eller nåt, för det hände när jag åkte mitt i stan i ca 30km/h! Sen blev det inte bättre för det verkar ha gått hål in till motorn med någonstans för jag bonnmeckade ihop det första hålet med kemisk metall i hopp om att iaf kunna ta bilen till träffen, men det blev en riktigt fin sörja i motorn.... Så nu letar jag ny motor!
Kan ha hittat en som jag ska köpa på onsdag Så förhoppningsvis är den körbar till lördag! Då blir det nog både mantorp på dagen och MoM i Norrköping på kvällen! Blir den inte klar blir det bogsering till MoM bara
Riktigt kul träff med sjukt gött tryck från golfen och många som kom fram o pratade om bygget! Om det togs bilder på den kan ni gärna skicka dom till mig via PM eller lägga upp dom här i tråden!