Vad äre för fel med kebabsläde? många verkar gilla tyska bilar och kanske mer av bmw? varför försvinner alla fina e39 så jäkla fort från blocket? ser man en fin e39 med större motor, säg 528-530 med m paket och lite lul lul så försvinner skitet på några dagar max. Kallas man för lantis svenne bara för man åker runt hela livet i gamla 945-745 och äter kalles kaviar och sil?^^ det vettifan. Men kebabsläde låter fortfarande som ett roligt titel/ord. Har inte prövat nån e38 än men dom ser jävligt stora o klumpiga ut tycker jag, e39 känns helt perfekt i storlek och komfort, tycker för mig e39 är världens bästa bmw, har varit in och samt provkört det mesta inom bmw och e39 5 serie är av det bästa, ja min 530 är snygg och går helt ok för att vara en gammal skithög på 34k mil^^ o ja backen funkar på denna. verkar som att lite grejer har blivit bytta genom åren på denna, tex koppling känns väldigt fräsch samt kylaren ser fin ut, ser ganska nybytt ut. kommer säkert rasa nått närsomhelst men skitsamma^^^ tycker att Ts ska definitivt ge e39 en chans! speciellt om denne kan hitta en 540, blir svårt att hitta en med nybytt kedja-kylare men man kan försöka, ja skulle försöka hitta en tidig utan vanos skitet, annars måste det skitet också bytas snart. Mvh