Tjo!
Har steg 1 trimmat bilen men den var likadan innan men funkade fint efter bytt magnetventilen.
Men.. nu är den värre igen. När jag var nere hos killen som gjorde steg 1 trimmningen så låg den o sniffa kring 0.7 men efter bara några minuters provkörning så började det fluttra i slangen till laddmätaren och då hade vi bara ett ladd på max 0.4 igen. Felskökte slangarna men alla var byta på vakumsidan. Startade bilen igen o då laddade den nästan 0.7 igen. Allt funkade då igen o jag åkte 22 mil hem igen o den funkade som den skulle. På kvällen när man skulle jämföra med polarens V70 T5 så gasade jag upp den på 3an o då började det fluttra i slangen igen o då klippte den allt trycket o när jag växlade till 4an då låg laddet på 0.3.
Startade om bilen o då laddade den 0.7 ca igen. Men detta hände flerta gånger under kvällen att det börja låta lustigt i slangen till laddmätaren och efter nästan acceleration så låg laddet på 0.3 o startade man om så hade man laddtryck igen.
Alltså jag blir lite smått tokig på detta. Har bytt alla vakumslangar och ic slangar sitter där de ska o det pyser inget. MV är bytt till en ny ( svart dock ) Men svart eller grå spelar väl ingen roll? Satt en grå innan men den var ju också slut då den tillät bara ladd på knappt 0.3
Lev livet nu innan det är för sent