3408
Sök

JBL GTO 6526e bra högtalare?

257 Inlägg
23 november 2005
Trådstartare
Är det värt 998:- på brl för dessa? jag har ett par GAS alpha just nu. men mitt steg är för starkt. ja kör slut dom i botten. dom pallar inte de ja vill. Jag vill ha bra och hög diskant. Baslådan sköter basen. Eller ska ja köpa Rockford Fosgate P163C Punch 998 kr/par. 

det är 6.5" högtalare förövrigt. vilken av dessa 2 ger bäst diskant/mid?

6 851 Inlägg
23 november 2005
Swecc0 skrev:
Är det värt 998:- på brl för dessa? jag har ett par GAS alpha just nu. men mitt steg är för starkt. ja kör slut dom i botten. dom pallar inte de ja vill. Jag vill ha bra och hög diskant. Baslådan sköter basen. Eller ska ja köpa Rockford Fosgate P163C Punch 998 kr/par. 

Vad har du för steg?

136 Inlägg
23 november 2005
Lyssna ordentligt innan du köper några Rockford...
Vet inte om du läst det jag har skrivit i andra trådar... ?
Köpte ett par Rockford FnX, tycker att dom är på tok för skrikiga = skarp diskant

/johan

257 Inlägg
23 november 2005
Trådstartare
rotel skrev:
Lyssna ordentligt innan du köper några Rockford...
Vet inte om du läst det jag har skrivit i andra trådar... ?
Köpte ett par Rockford FnX, tycker att dom är på tok för skrikiga = skarp diskant

/johan

okej. men ja e ute efter diskant. mina GAS högtalare är sunkiga som fan. baslådan är så överlägsen.
Senast redigerat av Swecc0 (23 november 2005)

257 Inlägg
23 november 2005
Trådstartare
Tiaz skrev:
Swecc0 skrev:

Vad har du för steg?

Jensen 600 steg. 4 kanals. hurså?

136 Inlägg
23 november 2005
mm det där är ju en smaksak (som allt annat).
Bara att åka runt och provlyssna. smile

Lycka till

/johan

SSS -12
3 217 Inlägg
23 november 2005
Köp Sony Xplod 6,5" du kan kolla på NetOnNet, de är billigare än BRL... Men jag köpte mina ¨på BRL iallafall och är gott och väl nöjd smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök