Hej alla som följt projektet!
Med skäms-mössan på så kan jag konstatera att det alltså gått över
två år sedan jag uppdaterade tråden...
Mycket har hänt i livet under tiden, men med bilen har det bara småpillats lite.
Jag har hunnit med att köpa hus med litet garage och gått igenom en drös med fordon. Haha.
Allt från VW Tiguan (TDI DSG), Mitsubishi Pajero (riktig SUV 4x4), traktorgrävare och lastbil.
Jag har till och med hunnit "plantera" en 4-pelarlyft utomhus.
Inbrott i garaget kan också checkas av på listan. Blivit av med svets, ny högtryckstvätt, ny dieselkanon, verktyg mm.
Så nu är jag helt paranoid vad gäller säkerhet hemma.
Så hur ser bilen ut idag?
![https://www1.garaget.org/gallery/images/143/142774/142774-71eda804fdaf9f08bf6f782d16f6763a.jpg]()
Mer eller mindre likadant som sist ni såg den. Har fått tag på ganska fina dimljus som jag inte tror att jag visade förut.
Jag försökte att besikta den 2015, strax efter att det tidigare inlägget skrevs.
Tyvärr så blev det nerslag på en del saker, egentligen bara smågrejer.
Det mesta borde vara fixat nu, men det som återstår är:
- ställa in halvljus
- fixa avgasvärden... behöver hjälp med att ställa ventilerna, har provat två gånger utan förbättring. Det tickar ordentligt.
- montera kolkanister för cirkulering av avgasångor - har köpt en kanister från en E36
Jag bor nu utåt Norrtälje, och om någon vill hänga lite och hjälpa till med mina ventiler, så vore jag väldigt tacksam
![smile](img/smilies/smile.png)
/Stefan