Fick satt dit den ena m kjolen idag, imorgon blir det att borra hål på andra sidan och sätta dit den också! Sen är det inte så mycket kvar som ska göras innan det är dags för besiktning!
Senast redigerat av JoakimSvensson89 (26 april 2019)
I helgen så blev det att polera upp bilen inför bimmers fick dock inte tagit nån bild men stort tack till min sambo som tog på sig det jobbet då jag inte har tålamod till sånt där haha! Idag var jag även och gjorde en hjulinställning på bilen fick tagit några bilder därifrån iaf!
Det har vart lite dåligt med uppdateringar sista tiden, har egentligen inte hänt jätte mycket mer än att jag njöt av sommaren och fick lagt ganska många mil med 36an
I vilket fall så beslutade jag mig för att jag ville bygga om mina fälgar så fick bli att beställa hem 2 st nya läppar till bak fälgarna så tog jag dom läpparna som satt bak innan till framfälgarna istället! Så dom nya specsen blev 9" fram med 3" läpp och 10" bak med 3,5" läpp! Eftersom att man delade fälgarna så passade jag på att lämna in centrum på lack (igen) så detta året blir det en annan färg
I år fick fälgarna bli vita, tror det kan bli cleant! I vilket fall så blev jag super nöjd
Dags att börja skruva ihop fälgarna igen, tyvärr inga bra bilder sen jag gjorde det men slänger in en bild ifrån IG här ändå.
Efter 2 dagar så var fälgarna helt klara! Återstår att kränga på däcken!
Sen var det dags att få på lite däck, fick bli 195/40 fram och 205/40 bak, stretch blev de iaf
Test fit! Har ställt lite mer camber bak, men kommer få valsa mina skärmar bak ännu mer men de är ett senare problem... sitter ganska jävla gött ändå
Har dock ett litet problem nu det är att när det fjädrar där bak så tar skärmkanten i däcket så har pratat lite med ddseign, kommer nog beställa ett par hårdare fjädrar ifrån BC racing och se om det kommer hjälpa!
Senast redigerat av JoakimSvensson89 (17 januari 2020)