3199
Sök

fick 52 rätt på teoriprovet

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
27 juni 2007
#41
Jag tyckte teorin va rätt svår... pluggade hårt... första gången fick jag 51rätt andra gången 50rätt o trdje gången 53 rätt så va precis på f*tthåret alla gångerna. Men håller med om att visa frågar var pinsamt lätta speciellt för oss bilintresserade men många frågor fick man klura reiält på faktisgt...


Bmw osv..

Pan
28 juni 2007
#42
Tyckte teori var så inif*n svår på trafikskolan körde en och samma fas hela tiden känndes det som. Fick bara massa datumzon och skit när jag satt där kom ju alldrig förbi det. Tyckte uppskrivningen var lite lättare än jag trott. Fick 56 om jag inte missminner mig. Nu har man ju ändå glömt typ allt iaf.

Btw grattis att du klarade skiten.
Senast redigerat av Pan (28 juni 2007)

97 Inlägg
30 juni 2007
#43
Spela roll vad man får bara man klarar det! jag fick 58 på traktor, 54 på a1 och 53 på b haha. negativ utveckling där. Iallafall så kan man ha otur och få ett riktigt svårt prov, eller vice versa. Grejen är ju att i vissa frågor får man ju tänka till lite då dom inte ställt frågan lika direkt som man är van vid att den ställs i t ex ett program på trafikskolan typ. Så kände jag iallafall:)

study
772 Inlägg
30 juni 2007
#44
jag fick 48 första gången 48 andra 55 tredje.
jag har aldrig korckat eller kraschad någon bil medansa min polare alla har krockat med mera.
tog dock uppkörningen på första.
Senast redigerat av moose46019 (30 juni 2007)

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
30 juni 2007
#45
Fick 63 utan att ha pluggat i princip alls. Fick första provtiden efter sommaruppehållet, å sommaren ägnade ja då inte åt att plugga. På trafikskolan gick ja inte ens igenom hela C-fasen. Men så tog ja lätt mc två år innan med ;D

Signaturtext kan du vara själv!

326 Inlägg
1 juli 2007
#46
min polare fick om ja inte mins fel 52 rätt på traktorkortet, körkort, tungt släp

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!

Skogs Arbetare
413 Inlägg
1 juli 2007
#47
LordGlassboet skrev:
Fick 63 utan att ha pluggat i princip alls. Fick första provtiden efter sommaruppehållet, å sommaren ägnade ja då inte åt att plugga. På trafikskolan gick ja inte ens igenom hela C-fasen. Men så tog ja lätt mc två år innan med ;D
Är det mycket skillnad mellan b och c frågor??

På B fick jag först 48,47,50,sen 54. har läsoch skriv problem eller vad det nu heter hela radan. Och på traktorprovet en gång och körningen en gång....

Go For It!!

terazzi
1 juli 2007
#48
Har fått 51p 3 ggr på rakan sad en jävla otur och man ska aldrig ändra sig sad så som jag gjorde,har läs och skrivsvårigheter så alla ni som säger det e lätt,tänk på oss som har lite svårare och angående testen.. så e dem olika varje gång, nu senast tyckte jag det va lätt men ändrade mig på 3 st frågor.. o d skulle ja inte gjort..hade fått 54p då så!!! men så läste ja fel med på dem.. visst d e inte mkt över godkänt men visst fan e d godkänt!! o GRATTIS till teorin big_smile

lastbils chaffis......
299 Inlägg
1 juli 2007
#49
klarade mitt A1,A,B och C kort på första försöket både på teori och uppkörningen..... mycket handlar ju dock om vilken sorts snubbe man får på uppkörningen och vilket humör han e på miin satt kvar i lastbilen under "åtgärder före körning" och pratade i telefon.....cool

i wish my lawn was emo so it would cut itself!

Smålänning
7 882 Inlägg
1 juli 2007
#50
Jag tyckte "trafikantkunskap" som det hette på min skola var bland de roligare ämnena, fick MVG där...

Antagligen av den anledningen jag klarade provet med 61 på första, Det underlättar jäkligt mycket om man tycker det är kul med teorin. Men fan vad missnöjd jag var med det resultatet i början. Hade glömt vad som var minimum...
Tyckte f.ö också provet var för lätt... Det borde vart kärvare med tiden i alla fall, för man har ju inte tid att tänka i trafiken wink

Den jag hade på uppkörning var inte att leka med i stressfaktor... Skrev hela tiden i sitt protokoll såg det ut som, och pratade i telefon... Hade dessutom inte kört nåt hemma.. Men klarade det gjorde jag på 1:a. Jag var lite för försiktig i stadstrafik, men en jävel på att parkera och hantera bilen var vad hon sa tongue

Hoppas du får en bra uppkörningshandledare! Lycka till!

Jaja, man glömmer ändå det mesta sen när man får körrutin...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
2 juli 2007
#51
Tompa_Vax skrev:
LordGlassboet skrev:
Fick 63 utan att ha pluggat i princip alls. Fick första provtiden efter sommaruppehållet, å sommaren ägnade ja då inte åt att plugga. På trafikskolan gick ja inte ens igenom hela C-fasen. Men så tog ja lätt mc två år innan med ;D
Är det mycket skillnad mellan b och c frågor??

På B fick jag först 48,47,50,sen 54. har läsoch skriv problem eller vad det nu heter hela radan. Och på traktorprovet en gång och körningen en gång....
Skillnaden är väl att dom tar upp olika kapitel, sen fanns de en fordonsfas, dina svåraste frågor, dina osedda frågor osv med, men dom öppnade jag aldrig ens ;D

Signaturtext kan du vara själv!

137 Inlägg
2 juli 2007
#52
LordGlassboet skrev:
Fick 63 utan att ha pluggat i princip alls. Fick första provtiden efter sommaruppehållet, å sommaren ägnade ja då inte åt att plugga. På trafikskolan gick ja inte ens igenom hela C-fasen. Men så tog ja lätt mc två år innan med ;D
fick oxå 63, läste bokfan en gång. Är det nån som fått full pott?

Brake em' down like a shotgun !!!


Sök