20 april 2019
Trådstartare
Audin vägrar starta,hon verkligen vill starta, tuggar på flitigt men tänder inte till.
Glödstiften är nya,bägge pumparna nya, verkstan felsökte och trixade och bytte en massa filter och pryttlar men ingen skillnad. Dem vill inte veta av den längre på verkstan.
Bilen går att dra igång och går som en dröm och jag kan starta den efter nån timme bara och den är precis som den ska,men låter jag den stå över natten så vill hon bara tugga på morgonen.
Jag tänker mig mig soppapumpsrelä, för den har ingen kollat...och jag fattar varför, ingen vet var den finns.
Trodde den skulle vara på chaufförssidan vid benutrymmet,bakom det skyddet. Där fanns många relän men inte den verkar det som,sen är dem tryckta på något märkligt vis på varann så man ser inte riktigt vad som finns bakom. Kan tänka mig att det är någon anordning som man ska fälla ut men fattar inte hur.
Googlat och sökt och rivit ut halva bilen men hittar inte den. Vet från en bild ungefär vad det är jag letar efter. Någon som vet på rak arm var jag ska rota?