Precis som Topic lyder så har jag fått tag i en V70-01 som har gått som polisbil någonstans i detta avlånga land. Jag har ett högt intresse av polisgrejer m.m. så det blev ganska självklart för mig att bygga om bilen igen till... Visa mer
Nu är bilen typ klar... Finns en massa "fin lir" kvar som kommer ske när nästa bil är rullande Men i stora hela så är det klart mer eller mindre! Vad har man gjort då? Jo, nu är den "målad"
Bilder och info: (ber redan nu lite ursäkt för lite halv dåliga bilder... att "jobba" utan mat i magen är inte optimalt)
Texten på taket kunde ha varit lite större men som sagt... allt är inte 100% klart än. Nu blir det anmälan till Elmia Custom Show för att se om man får ställa ut där nästa år. Och fram tills dess så ska det fixas med sånt som inte är helt 100. Rost, vinyl, komradio, inredning m.m. ska piffas upp eller fixas i ordning.
Under tiden denna ska fixas så blir det att fixa med nästa projekt som kommer att komma upp här i tråden också!
Och innan folk blir upprörda m.m. över hur bilen är.. så körs bilen täckt dagligen och då ser det ur så här: