3722
Sök

Kameraövervakning på parkering

1 Inlägg
14 november 2022
Trådstartare
Hej, igår så missade jag en stoppskylt på en stor parkering utanför ett varuhus. Där är skyltar att parkeringen kameraövervakas… Nu är jag jätte rädd att någon ska kolla på
Kameran och se att jag har missat stoppskylt. Vad kollar dem efter på kamerorna? Är jag illa ute?

132 Inlägg
14 november 2022
Hej726262 skrev:
Hej, igår så missade jag en stoppskylt på en stor parkering utanför ett varuhus. Där är skyltar att parkeringen kameraövervakas… Nu är jag jätte rädd att någon ska kolla på
Kameran och se att jag har missat stoppskylt. Vad kollar dem efter på kamerorna? Är jag illa ute?

Det är kört. Insatsstyrkan lär sparka in din dörr i gryningen. Lämna inte landet!

Forummoderator
26 397 Inlägg
14 november 2022
Hej726262 skrev:

Nytaget körkort tro?
Så länge du inte körde på någonting/någon eller orsakade en olycka av något slag så är det lugnt.
Vi är alla människor och människor gör misstag. Det är sådant som händer.
Lär, och gå vidare.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

7 435 Inlägg
14 november 2022
lär ju vara kameraövervakning för att minska brott på parkeringen meo är ett säkerhetsföretag som står för övervakningen som i parkeringshus,, dem skiter fullkomligt att du missat en skylt smile

103 Inlägg
14 november 2022
Tvivlar starkt på att du är illa ute.
Parkeringar brukar kameraövervakas för att förebygga avsevärt grövre brott än att missa en stoppskylt. Stöld av bilar och droghandel till exempel.
Så nej, inget kommer att hända dig.

Sök