3085
Sök

Ligier JS50 - säkring till bromsljusen

3 Inlägg
för 11 timmar sedan
Trådstartare
Hej, har en Ligier JS50 med säkringarna på högra sidan under handsfacket med en stor huvudsäkring i mitten. Vet någon vilken säkring det är till bromsljusen? Hittar inget diagram.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 226 Inlägg
för 8 timmar sedan
MiM73 skrev:
Hej, har en Ligier JS50 med säkringarna på högra sidan under handsfacket med en stor huvudsäkring i mitten. Vet någon vilken säkring det är till bromsljusen? Hittar inget diagram.

Prova att ta ur en säkring i taget tills det inte lyser när du trycker på bromsen. Då har du hittat rätt.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Diagnostekniker
2 698 Inlägg
för 6 timmar sedan
Detta är ju något som skall stå i instruktionsboken.
Saknar du den så finns den garanterat på internet.

Google är din vän.

Up the RA

3 Inlägg
för 6 timmar sedan
Trådstartare
[quote="Jesper328"]Detta är ju något som skall stå i instruktionsboken.

Ja, jag har en instruktion eller flera rättare sagt men alla har bilder på en annan version som ser helt annorlunda ut. Jag kan ta ut en i taget och trampa på bromsen men då behöver jag nån som står bakom bilen. Om nån vet det redan är det enklare smile

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 226 Inlägg
för 2 timmar sedan
[quote="MiM73"][quote="Jesper328"]Detta är ju något som skall stå i instruktionsboken.

Ja, jag har en instruktion eller flera rättare sagt men alla har bilder på en annan version som ser helt annorlunda ut. Jag kan ta ut en i taget och trampa på bromsen men då behöver jag nån som står bakom bilen. Om nån vet det redan är det enklare smile[/quote]
Jaa, givetvis så måste man vara två för ingen är så snabb så man hinner bak för att se.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Diagnostekniker
2 698 Inlägg
för 1 timme sedan
Stoppa in en gren eller nåt mellan förarsäte och bromspedal bara lol

Up the RA

Sök