Kom ut i morse klockan 6 och skulle köra pojkvännen till jobbet och sedan köra till gymmet en stund. Upptäcker att någon kastat ägg på min bil Bor visserligen i "ghettot"(eller lilla bagdad som många kallar det), men va fan. Bara orka.. Varför liksom? Så ful är den väll inte?! Blev så jäkla förbannad *grrrr* Så det var bara till att köra och tvätta bilen innan något annat. Bra start på dagen, verkligen... *svordom*!!
Din bil såg väl het ut, och de ville äta lagad mat.. voila kastade de ägg på din bil.
Nerå, det har faktiskt hänt mig med Skulle åka in i ett parkeringshus, och så bara smällde det till på rutan, och blev det helt otroligt en spricka i rutan. Var iofs på vintern, så kanske hade nått med det o göra.
Tror inte de kastade ägg för de tyckte din bil var ful, snarare tvärtom.
De snodde ju min ventilhattar förra veckan. Börjar undra vad som pågår bara. Är väll nån som är avundsjuk antagligen. För vad jag vet har jag inga fiender :S
Kom ut i morse klockan 6 och skulle köra pojkvännen till jobbet och sedan köra till gymmet en stund. Upptäcker att någon kastat ägg på min bil Bor visserligen i "ghettot"(eller lilla bagdad som många kallar det), men va fan. Bara orka.. Varför liksom? Så ful är den väll inte?! Blev så jäkla förbannad *grrrr* Så det var bara till att köra och tvätta bilen innan något annat. Bra start på dagen, verkligen... *svordom*!!
Nån mer som råkat ut för liknande grejer?
MvH Fia
Ful? Nej. Folk är väl avis helt enkelt. Finns alltid tattare som inte kan skilja på ditt och mitt.