3876
Sök

Någon kastade ägg på min bil! *grrr*

Frida_
18 juli 2007
Kom ut i morse klockan 6 och skulle köra pojkvännen till jobbet och sedan köra till gymmet en stund. Upptäcker att någon kastat ägg på min bil sad Bor visserligen i "ghettot"(eller lilla bagdad som många kallar det), men va fan. Bara orka.. Varför liksom? Så ful är den väll inte?! Blev så jäkla förbannad *grrrr* Så det var bara till att köra och tvätta bilen innan något annat. Bra start på dagen, verkligen... *svordom*!!

Nån mer som råkat ut för liknande grejer?

MvH Fia

145 Inlägg
18 juli 2007
Din bil såg väl het ut, och de ville äta lagad mat.. voila kastade de ägg på din bil.

Nerå, det har faktiskt hänt mig med sad Skulle åka in i ett parkeringshus, och så bara smällde det till på rutan, och blev det helt otroligt en spricka i rutan.
Var iofs på vintern, så kanske hade nått med det o göra.

Tror inte de kastade ägg för de tyckte din bil var ful, snarare tvärtom.

1 741 Inlägg
18 juli 2007
jag hade en kräfta på framrutan en dag då jag skulle köra till skolan. smile

har även fått en ros på rutan det var trevligare hehe

blev mer fundersam på rosen än kräftan faktiskt... då vill man ju veta vem som gjort det.. kräftan kastade man ju bara iväg.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
18 juli 2007
tråkigt att höra att man inte får ha saker ifred. jag gnäller över stulna ventilhattar. det där hade man gått under för. hoppas lacken överlever.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

Alecci's fästmö
708 Inlägg
18 juli 2007
tro de ha lte med avundsjuka att göra....eller för att de ha för små hjärnor haha

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Frida_
18 juli 2007
De snodde ju min ventilhattar förra veckan. Börjar undra vad som pågår bara. Är väll nån som är avundsjuk antagligen. För vad jag vet har jag inga fiender :S

RS
886 Inlägg
18 juli 2007
Frida_ skrev:
Kom ut i morse klockan 6 och skulle köra pojkvännen till jobbet och sedan köra till gymmet en stund. Upptäcker att någon kastat ägg på min bil sad Bor visserligen i "ghettot"(eller lilla bagdad som många kallar det), men va fan. Bara orka.. Varför liksom? Så ful är den väll inte?! Blev så jäkla förbannad *grrrr* Så det var bara till att köra och tvätta bilen innan något annat. Bra start på dagen, verkligen... *svordom*!!

Nån mer som råkat ut för liknande grejer?

MvH Fia

Ful? Nej. Folk är väl avis helt enkelt. Finns alltid tattare som inte kan skilja på ditt och mitt. hmm

Focus RS

11 Inlägg
18 juli 2007
Avundsjuka kallas de har jag hört   hmm 
Ps din bil va ju grym!

Sök