Står för tillfället utan bil eller MC. Har tänkt skaffa en Nissan 200sx s13 och har varit inne på det ett tag nu men inte hittat något lämpligt än. Fick dock ett erbjudande av mina föräldrar. Dom erbjuder mig att dela min mammas Mini Cooper -02. Jag för trimma/styla bilen och liknande och får tillgång till bilen hela tiden förutom när min mamma ska köra till och från jobbet, något jag klarar av med buss (billigare än bil med dagens bensinpriser). Allt jag inte får göra på bilen är karossmodifieringar, dvs sätta på kjolpaket ect. Kan dock tänka mig tt jag kan göra i stort sett vad jag vill med bilen.
Vad tycker ni jag ska göra? Ta erbjudandet och dela bil med mamma eller punga ut 30-50 tusen på en bil och sen jobba ihop pengar till att styla den?
köp egen bil! finns inget härligare än att vet aatt det är ens helt egna bil o att man bestämmer helt o h¨ållet vad man vill göra med den själv! ställer mig i ledet som håller i navlelsträngs saxen
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
tycker det verkar lite som att din morsa vill ha sin bil stylad, och tar nytta av det genom att låta dig använda den vid de få tillfällen då hon int ehar den till jobbet