Tja! hade tänkt köpa ny bilstereo nu, valet står mellan Pioneer och Alpine. har kollat runt å fastnat för Pioneer DEH-P6900IB hade tänkt lägga runt 2500 någonstans. jag tänkte på vad dom olika beteckningarna efter står för tex IB,UB,MP,BT osv.
skulle behöva tips på likvärdiga Alpine, samt om det är lönt att lägga ett par hundra extra för en dyrare pioneer. Alla priser är efter Prisjakt.nu. kanske bra att veta. http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=s … is_inkmoms
Några hundringar mer i denna prisklass spelar mindre roll. Lägger du däremot en tusenlapp extra så kan du få en "riktig" stereo med tidskomp och EQ.
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
ja har den förstnämnda, pioneer maskinen, kan säga att ja e nöjd, men ja ska byta yt den för att den inte innehar tidskomp osv.. precis som en person säger ovanför.. de gr grymt mkt att man kan leka lite med tisdfördröjningen på ljudet i olika högtalare, kan placera den var man vill! nyckeln till framgång!
Några hundringar mer i denna prisklass spelar mindre roll. Lägger du däremot en tusenlapp extra så kan du få en "riktig" stereo med tidskomp och EQ.
kan du linka en sådan till mig då? tack!
Alpine 9853R. Finns på prisjakt den med.
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
Skulle köra på pionner! Nårdik här i Övik som är Norrlands Bästa återsäljare av billjud säger att båda är bra men Men de då får för 1000kr av pioneer kostar 1500 av Alpine.. Men söker du en spelare som är billiga kör på en Pionner som går på en 1200-1500kr som är riktigt bra! jag har själv pioneer!
Skulle köra på pionner! Nårdik här i Övik som är Norrlands Bästa återsäljare av billjud säger att båda är bra men Men de då får för 1000kr av pioneer kostar 1500 av Alpine.. Men söker du en spelare som är billiga kör på en Pionner som går på en 1200-1500kr som är riktigt bra! jag har själv pioneer!
jaah, ja har bara bra erfaranheter av pioneer, har aldrig testat alpine iof men.
linka en pioneer som har samma grejjer som alpinen han linkade ovan är du bussig. lika bra att köpa bra grejjer direkt då ljuset ska byggas ut betydligt inom en snar framtid.
Kolla på www.nardik.se och kolla på pionner spelaren DEH-3900MP CD-Radio. Den har typ kostat strax över 2000 med säljer den för 1050 nu= 9Funkar grymmt bra! En polare ha den men ha fick ge 1995
Jag kör på Pioneer DEH-P88RS äckligt nöjd! kostade dock 5000 kr har inte kunnat testa den riktigt ännu pga dåliga högtalare, men blir nya snart, men hittills är jag nöjd
Alpine knäcker med Ljud. Men ligger tyvärr efter lite på Själva Stereo Fonten om du frågar mig.. Jag skulle satsa på en lite dyrare Pioneer Stereo, men med Alpine ljud..
Kör på den pioneern du nämde är snuskigt nöjd tänkte ta en alpine i samma prisklass (gav 3000för min då) men utan att få massa påhopp så är dom inte speciellt snygga
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal