4402
Sök

Var drar jag ström i Volvo 740?

208 Inlägg
6 september 2005
Trådstartare
tjenare jag har bytt bort min volvo 142 mot en volvo 740 och jag undrar nu den bästa vägen att dra strömkabel från batteriet samt från sterion? jag funderar på att bygga en egen låda så den blir snyggt där bakom i skuffen. Jag ska fota mer bilder på bilen under dagen och sätta in här på webben..
/Mvh Anders

Rubriken har redigerats av admin för att förtydliga trådens innehåll. Vid extremt dåliga rubriker och dåligt humör låses trådarna direkt istället ;)
Senast redigerat av chrizz (6 september 2005)

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

115 Inlägg
6 september 2005
stereo måste han mena?!

104 Inlägg
6 september 2005
Högre sida bakom listen.. kan vara lite pilligt med listen.. sedan får du ta fram borren och göra ett litet hål bakom baksätena sedan är det bara att bygga.. bästa jordningen på 740 är i bakbältesfästerna..

65 Inlägg
6 september 2005
Håller med föregående talare. Högra sidan är bäst. Elektronikboxen sitter på den sidan å då är det ingen höjdare att dar lågnivån där...

Fredrik Tjärnlund!
Skoda Octavia RS -02
BMW 530 -93
MB 200E -92

208 Inlägg
6 september 2005
Trådstartare
tack för hjälpen jag ahde redan dragit kablarna den vägen men tänkte att det kanske finns en lättare väg.. tongue tänkte dra om vissa kablar.. :S

Mds är inte skit! Volvo är inte skit! Vad som är skit är sånt man inte pratar om :)

208 Inlägg
6 september 2005
Trådstartare
någon som kanske vet vart man kan köpa vita mätartavlor till en volvo 740? utan turbo mätare

412 Inlägg
29 december 2005
med höger sida menar ni passagerarsidan eller förarsidan?

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
29 december 2005
elsmurfo skrev:
med höger sida menar ni passagerarsidan eller förarsidan?

Hää, beror ju på om bilen är höger eller vänsterstyrd. På en normal(vänster)styrd bil är ju passagerarsidan detsamma som högersidan...

Jajjemen!
1 512 Inlägg
29 december 2005
AffeBoyen skrev:
någon som kanske vet vart man kan köpa vita mätartavlor till en volvo 740? utan turbo mätare

det finns på http://www.sidtavlor.freeyellow.com/

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.

Sök