3816
Sök

Fick fel på dimljus på besiktning, kan jag koppla ur?

407 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
Var på besiktningen och de klagade på att mina dimljus var felinställda så jag fick en anmärkning där. Nu är kruxet att de inte går att ställa inte utan det är fronten som inte sitter hundra rakt. Kan jag inte bara koppla ur dem nu eftersom jag aldrig använder dem? Eller måste jag ställa in dem riktit nu eftersom besiktningen har påpekat att där är fel på dem?

The one and only
1 091 Inlägg
18 september 2007
jag har för mig att om dom sitter där så måste dom fungera... du kan ju antingen chansa o koppla ur dom eller så kan du ta bort dom wink

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

29 Inlägg
18 september 2007
Hade du kopplat bort de innan besiktningen så hade de inte sagt något om de. Nu måste du justera de och ombesiktiga.

Tekniker
4 Inlägg
18 september 2007
Jag är ganska säker på att du kan koppla ur dom!!!!100% kan man ju aldrig säga men dimljus behöver man inte ha, men finns dom och dom bländar så är det anmärkning!!!

Mvh Karlzzon

1 661 Inlägg
18 september 2007
På min förra bil kopplade jag ur dem varje besikting. På denna har jag inga, det är bara trams.

preem pump
836 Inlägg
18 september 2007
det ska bara vara att koppla ur dom
detsamma som backljus... dom får inte lysa hela tiden men dom måste inte fungera

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

Sänk bensinskatten!
182 Inlägg
18 september 2007
Så det är bara att dra ur säkringen för dimljusen varje gång man besiktigar och då kan inte gubben sätta någon anmärkning på dem?

/MatteR

Sök