Varför ska du byta? Har du krämat ur det sista ur orginalet, dom brukar ju nästan hålla för det dubbla av orginal effekten. Sen beror det på vad du har för bil om du måste uppgradera ecu'n.
Projekt 900hk 2JZ-GTE www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris
Nyare bilar har ofta turboaggregat som är tokoptimerade och det är svårt att på ett effektivt sätt få mycket mer än orginal effekt ur dom.
Pratar vi orginal turboaggregat där man kan plocka ut dubbelt mot orginal effekt så har det bara funnits ett fåtal bilar och då har det varit frågan om ett trick från biltillverkaren för att kunna klassa bilar för tex rally.
/Göran
BoostLogic skrev:
Varför ska du byta? Har du krämat ur det sista ur orginalet, dom brukar ju nästan hålla för det dubbla av orginal effekten. Sen beror det på vad du har för bil om du måste uppgradera ecu'n.
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI