3761
Sök

Kungsholmsmördarna!

1 150 Inlägg
12 oktober 2007
Min åsikt skulle nån utläning gör nån form av brott så ska dom skickas hem på engång oavsett vad dom har gjort sköter man sig inte har man inte här och göra !!

RobinMoberg
12 oktober 2007
lelleal skrev:
Min åsikt skulle nån utläning gör nån form av brott så ska dom skickas hem på engång oavsett vad dom har gjort sköter man sig inte har man inte här och göra !!

detta ä min grabb dä! ni som säger nått annat ta å tänk efter nu för f**. varför vill ni ha ett sämre land för ? ni vet inte vad ni snackar om... nej som sagt di kan like gärne åke tebaka te auschwitz om di ska sabbe..., inte sette här å ta emot massa bidrag utta å jobbe! arbete ger frihet.
Senast redigerat av RobinMoberg (12 oktober 2007)

9 Inlägg
12 oktober 2007
Håller med Lelleal...Tycker man ska skicka tillbaka dom som inte sköter sig, tror det blir mer ordning då faktiskt. Man blir ju lite irriterad när man tittar på efterlyst, på alla brott är det ju hela jävla tiden " Talade svenska med brytning " Tycker sverige kan sätta en kula i invandrarna som inte sköter sig om dom inte vill skicka tillbaka dom. Mina åsikter iallafall...

1 163 Inlägg
12 oktober 2007
Kan man inte sköta sig utan misshandlar, rånar eller annat så har man inte här att göra. Det är ju väldigt enkelt?

Har vittnat i rättegång mot en invandrare som misshandlade en 63årig kvinna på annandagen 2006.
Bäst av allt är att denna killen redan satt inne för misshandel, han hade bara permission över julhelgen... Han fick sitt straff förlängt, det var allt!
Kan någon här tala om för mig varför han ska få stanna kvar? Vad för en person som han för bra till samhället?

Trött på daltandet med dessa stackars flyktingar, det finns bra och dåliga människor i alla folksslag, tycker helt enkelt vi kan kasta ut dom dåliga, inte alla utan bara dom dåliga.

Tyvärr kan vi inte kasta ut våra egna dåliga människor, men längre och hårdare fängelsestraff skulle hjälpa en del så man får bort avfallet från gatorna.

Man ska kunna gå ensam hem från stan utan att behöva kolla bakom sig varannan minut.

RobinMoberg
12 oktober 2007
NightCruiser skrev:
Kan man inte sköta sig utan misshandlar, rånar eller annat så har man inte här att göra. Det är ju väldigt enkelt?

Har vittnat i rättegång mot en invandrare som misshandlade en 63årig kvinna på annandagen 2006.
Bäst av allt är att denna killen redan satt inne för misshandel, han hade bara permission över julhelgen... Han fick sitt straff förlängt, det var allt!
Kan någon här tala om för mig varför han ska få stanna kvar? Vad för en person som han för bra till samhället?

Trött på daltandet med dessa stackars flyktingar, det finns bra och dåliga människor i alla folksslag, tycker helt enkelt vi kan kasta ut dom dåliga, inte alla utan bara dom dåliga.

Tyvärr kan vi inte kasta ut våra egna dåliga människor, men längre och hårdare fängelsestraff skulle hjälpa en del så man får bort avfallet från gatorna.

Man ska kunna gå ensam hem från stan utan att behöva kolla bakom sig varannan minut.

men du kassta med dem "bra" också då ja tror inte de kan bidra med någe viktigt ändå.. skulle va kebabrulle då men där går nog gränsen å.. wink

DFFL
9 020 Inlägg
12 oktober 2007
RobinMoberg skrev:
NightCruiser skrev:
...

men du kassta med dem "bra" också då ja tror inte de kan bidra med någe viktigt ändå.. skulle va kebabrulle då men där går nog gränsen å.. wink

Ironi?

RobinMoberg skrev:
lelleal skrev:
...

detta ä min grabb dä! ni som säger nått annat ta å tänk efter nu för f**. varför vill ni ha ett sämre land för ? ni vet inte vad ni snackar om... nej som sagt di kan like gärne åke tebaka te auschwitz om di ska sabbe..., inte sette här å ta emot massa bidrag utta å jobbe! arbete ger frihet.

Talspråk i all ära, men skriv på riksvenska så att alla förstår.
Senast redigerat av FireTraXX (12 oktober 2007)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 163 Inlägg
12 oktober 2007
RobinMoberg skrev:

Varför då? Bra männsikor förtjänar ett bra liv, varesig dom är invandrare eller svenskar.

Min faster är gift med en chilienare, han är en av dom goaste personer jag träffat!

526 Inlägg
12 oktober 2007
Skulle tro att tråden börjar spåra ut nu..
Var ju inte invandringen som skulle diskuteras, utan misshandeln av Riccardo. Och hans mördare...

Bara för att man är invandrare så är man inte kriminell.
Och dom största svinen jag stött på i mina dagar är svenskar..

jaja återgå till ämnet..

337 Inlägg
12 oktober 2007
Trådstartare
NightCruiser skrev:

Håller med till 100%. Tycker sedan att vi ska satsa mer pengar på polismakt och hela rättsprocessen så vårt egna slödder hamnar bakom lås och bom. Folk har inte respekt för lagar, regler och polismakt längre. Sverige är inte det lilla söta perfekta landet längre. Gör vi inte något snart så kommer det snart se ut som i USA där dem skjuter ihjäl folk bara för att dem tittade lite konstigt (lite ironi, men ni fattar).

Sedan tycker jag att det är helt underbart att så många tusentals människor hade en manifestation nu i dagarna mot gatuvåldet. Folk bryr sig ute i stugorna men skiter i att göra något. Men det verkar ju som att det vänder nu.
Senast redigerat av Reggin (12 oktober 2007)

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

676 Inlägg
12 oktober 2007
tycker att snorungarna helt enkelt får skylla sig själva om dom blir hängda på nätet. kanske de e en bra grejj för sånna som inte kan hålla sig utanför gallren? hänga ut dom på nätet, då tror jag att dom ångrar stenhårt va dom gjort. smågrabbarna som hänger ute nu lär ju få byta kallingar var o varannan minut när all info om dom ligger ute. Namn, Adress, bild. vilket leder till telefonnummer osv osv osv. dom går ju INTE säkra kan man ju säga. hade dom inte haft polisen i försvar så hade dom varit ganska sönder slagna nu antar jag.

så satans fegt av dom att hoppa på stackars riccardo. sen vet jag inte riktigt varför dom gjorde de men va än orsaken var så hade dom ingen som helst rätt att hoppa på 5 pers på honom o sen sparka ihjäl honom! sjuka i huvet dom där killarna asså. undra hur mycke uppmärksamhet dom fick av sina föräldrar?

Sök