_Wallis_ skrev:
För att det är svårt att hitta en seriös, mogen och snygg tjej innan man kommer upp i åren.
Hittade en nu, En tjej jag spanade in för över 3årsedan, Gissa om jag vart överlycklig, Hela mitt liv förändrades. Första gången jag skaffar ett seriöst förhållande, allt var underbart. Men sedan så sket det sig utav en viss anledning, ingen otrohet eller något sådant. tjejen mår inte bra bara och vet inte vad hon vill jusst nu, Hon säger att hon älskar mig fortfarande, och jag älskar henna, Skulle offra mitt liv för henne vilken secund som helst utan att blinka två gånger. Hon är allt för mig, Och då menar jag allt.
Det ända jag går och tänker på nu är om det kommer bli vi två igen, Hon vill det och som ni kanske förstår så vill jag det ochså. Vi är fortfarande bra vänner och allt, Träffas lite då och då och pratar i telefon me varann varje dag. men det känns som allt bara e ett rent jävla helvete när man inte får vara med den man älskar.. Suck.. men jag ger inte upp henne, hon är allt jag vill ha, vill bli gammal med henne.
Säg till när kärlek kommer med garanti
Det är så jävla svårt att hitta någon man värkligen gillar.
Att det som ska vara det bästa här i livet ska kunna vara så jobbigt.