3677
Sök

Detta slutsteg och bas prisvärda?

12 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
Funderar på att köpa nåt att lyssna på i vinterbilen. Visst borde de här vara rätt rimliga i prisklass under 3000:- tongue
http://www.nardik.com/billjud/jbl/bas/gto1260bt.html
http://www.nardik.com/billjud/jbl/slutsteg/gto754.html
Alltså en JBL GTO1260BT 12" baslåda
och ett JBL GTO75.4 Slutsteg
Hamnar på ca 3000:-

Funderar dessutom på att testa mig på att gjuta lite med glasfiber mm men går det göra när det är kallare än +10 ute?
Tacksam för kunniga svar:D

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...
Teori är när man vet allting men ingenting fungerar, praktik är när allt fungerar men ingen vet varför. På denna arbetsplats är teori och praktik förenade, ingenting fungerar och ingen vet varför.
(Avataren hemmagjord spegelgravyr;) )

141 Inlägg
23 oktober 2007
har inte hört den lådan men steget har jag haft och det funkade bra med dom basarna dom drev då

12 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
strid_1985 skrev:
har inte hört den lådan men steget har jag haft och det funkade bra med dom basarna dom drev då

Okej, minns du vilka basar det var?
Verkar det okej för priset alltså?tongue

Teori är när man vet allting men ingenting fungerar, praktik är när allt fungerar men ingen vet varför. På denna arbetsplats är teori och praktik förenade, ingenting fungerar och ingen vet varför.

141 Inlägg
23 oktober 2007
steget  driver just nu 2 st phase linear 12" (kompisen köpte steget av mig) kommer ej ihåg modellen men en utav deras enklare basar iaf. funkar fint..inget direkt high end men är inte ett sånt bygge heller
Senast redigerat av strid_1985 (23 oktober 2007)

12 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
strid_1985 skrev:
steget  driver just nu 2 st phase linear 12" (kompisen köpte steget av mig) kommer ej ihåg modellen men en utav deras enklare basar iaf. funkar fint..inget direkt high end men är inte ett sånt bygge heller

Låter stabilt iaf..
Ingen som har nån erfarenhet av lådan lr exempel på nåt i samma prisklass?

Sök