Jag hadde köpt kablar och kontaker på Biltema..Basarna på MDS
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Har själv 2st MDS fanatic edition spelar på helt okej. Tillverkas ju dock inte längre. Av just biltema och MDS hade jag valt MDS.
Tror denna bas kan vara nått. En polare som har en sån och spelar på bra tycker jag. Finns ju 10000saker som är värre men låter ok. Och spelar nog bättre än en vanlig MDS fanatic. http://danmobility.se/product.asp?c=136 … 1220721527
ha en avnt bas som jag ha sagt tusen gånger innan men den spelar bra den en 12 tumare då tiona är nog bra me ha inte hört dom men många som säger att dom är bra=)
hmm, inte kollat npå på proson basarna? kolla dom 12" bilbasaran som finns på fynda.se 299:- styck, har 2 såna och haft dom i säkert 2 år och dom låter garanterat bättre än både biltemas och mds basar som kostar dubbla.
ja de va inte så svårt...jag tror att man får mer för pengarna om man väljer biltema.
Tveksamt. Åk till brl o köp dig lite grejer (inte gas) så blir nu nöjd i mer än en vecka.Eller tills du hör någon annans bas.
Och det grundar du på vad ? Du menar alltså att JBL, Rockford och Infinity gör dåliga basar ? Det enda "sämre" på BRL inom bashögtalare är Gas, och inte är dom dåliga utan dom är bra för det priset. Lyssnat på nån av Brl's demobilar med Gas i ? Till trådskapren: Leta dig ut på begagnat marknaden, där kan du göra fynd utan dess like. Bra grejor till bra pris. Och kom ihåg att 75% av ljudet beror på installationen MVH Fredrik