3922
Sök

Vart kan jag köpa ett biligt turbo grenrör till min B230FB??

260 Inlägg
8 november 2007
Trådstartare
Vart kan jag köpa ett biligt turbo grenrör till min B230FB??
Tacksam för svar..tongue

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
8 november 2007
vad ska du ha för grenrör orginal eller nå värre

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

9 Inlägg
8 november 2007
vad e billigt?? har ett rostfit extraktorrör med t3 fläns för 2500kr

260 Inlägg
9 november 2007
Trådstartare
spelar inte så stor roll vad det är för grenrör ska bara bygga lite för skojjs skulll. just nu har ingen turbo så jag vet inte riktigt vad jag ska ha för fläns men det går ju svetsa sen så typ max 2000:-

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
9 november 2007
bygg eget istället billigare å bättre å så kan du sätta på vilken fläns du vill åsså

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

905 Inlägg
9 november 2007
enklast är juh bara att inhandla ett sprickfritt orginal 240/740/940 turbogrenrör.

260 Inlägg
9 november 2007
Trådstartare
Alla det passar alltså från alla b230 motorer då eller? tänkte på top pakningen ska bör man bytta den? hört att den är tjokare på en turbo?

39 Inlägg
9 november 2007
köp ett 940 orig rör, tror inte de skiljer mycket på tjokleken på packningen.

därimot på kolvarna. helt annan komhöjd på din fb, där i mot med FT/FK kolvar så e saken biff.

tror de kan funka med ett litet agg och lågt ladd. så länge soppan räcker till så e de lungt. spikningar dödar packingar lika mycket som idiotiskt ladd

mvh

905 Inlägg
10 november 2007
ToFFe- skrev:
köp ett 940 orig rör, tror inte de skiljer mycket på tjokleken på packningen.

därimot på kolvarna. helt annan komhöjd på din fb, där i mot med FT/FK kolvar så e saken biff.

tror de kan funka med ett litet agg och lågt ladd. så länge soppan räcker till så e de lungt. spikningar dödar packingar lika mycket som idiotiskt ladd

mvh

spikningar brukar inte sabba packningen så mycket därmot kan man råka få hål i nån kolv.

Sök